De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik hoor ook goede dingen over de Iwill KK266.
Suc6
Verwijderd
gewoon waterkoeling of een coolermastern OF fop38.
enne misschien msik7t pro 2a? die heeft mp en fsb regeling in de bios
ik zie er niks dringends aan?Op dinsdag 29 mei 2001 16:42 schreef Redjeuh het volgende:
welke mobo kannik hier het beste voor kopen rond de 350-400 piek met toch een goeie overklok performance? PLUS welke koeler moet erop?
En misschien dat iemand me een link kan geven naar HOE ik een thunderbird psies overclock!![]()
Thankz in advance
never mind
asus a7v133 mobo
www.athlonoc.com voor info
ps. als je die 900 nog moet kopen zou ik voor een goeie 1000 mhz gaan, die klokken meestal 10X beter over
kost geen ruk en toch goed
msi k7t turbo: 305
msi k7t turbo raid: 355 (geloof ik).
en cooler voor over clocken is een beetje persoonlijk, ik zou zeggen een fop32-1 voor redelijke prestatie met niet veel herrie en een fop 38-1 voor goede prestaties met veel herrie, maar ik weet zeker dat er een paar mensen zijn die dit niet met me eens zijn.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit qua stabiliteit, snelheid, ondersteuning en overklokbaarheid...
Verwijderd
Komkom, waarom verwijzing naar buiten-GoT, hier kan je alles vinden.Op dinsdag 29 mei 2001 16:48 schreef r0ck3t het volgende:
http://rocketslaunch.cjb.net en dan overklokken.
gewoon waterkoeling of een coolermastern OF fop38.
enne misschien msik7t pro 2a? die heeft mp en fsb regeling in de bios
[topic=153312]
klik hier en zoek op "potlood"
na veel mensen gehoord te hebben zittik te twijfelen tussen een
ABIT KT7A Via KT133A 266FSB Socket A 6x pci 1x isa u-dma 100
en een
ABIT KT7E Via KT133E 200FSB 6x pci 1x isa u-dma 100
behalve de fsb veel verschil mbt overklokke alssik er een 1 gig ingooi?