Toon posts:

[BC3] geforce 2gts oc met geheugen bij te steken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou mijn vraag is hoe kan ik zelf geheugen aan mijn geforce kopelen heeft iemand het al gedaan .Zoniet hoe kan je het er best aan verbinden geen grapjes en heb zeker gezocht in de search maar dat lukte niet aardig (misschien te ver gezocht):?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nee.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zoow, jij kan wel goed solderen dan :P

Nee, mij veel te gevaarlijk. Het geheugen is niet voor niets machinaal gesoldeerd, da''s bijna niet te doen man... Moet je ook nog de bios van dat ding aan gaan passen! (toch?)

Veel te veel werk :P Maar sl je het gaat proberen wel plaatjes van de resultaten pleazee!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:50
Waar is die goeie ouwe tijd, dat je nog je videokaart kon upgraden. Je kocht een 512kb videokaart en dan kon je upgraden naar 1mb, wauw dat was echt gruwelijk veel.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:52
Van 64mb naar 128 zou id wel zeer leuk zijn!!!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Op mijn netwerkkaart zit ook een soort ic-voetje zonder iets erin. Wat zou ik hier in kunnen stoppen (behalve mijn vingers :P )

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Dat van die netwerkkaart is voor een bootable BIOS... zodat je zonder floppy of harddisk vanaf het netwerk kan booten...
mijn intel nic had onverwacht ook zo''n ding erop :) foutje van de winkel :D

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :'(
sorry moest even...
(wat wordt ik al weer oud :'( )
daar gaat een zgn chip in om via een netwerk te kunnen opstarten....
ben je geen HD of niks meer nodig
vooral makkelijk als je een eterminal hebt
(en Novel)
O''ja een boot rom..
sjit te laat

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1