[BC3] Dislay voor in de auto

Pagina: 1
Acties:

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Topicstarter
Laat me raden , je gaat een MP3 speler bouwen voor in de auto ?

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil een computer in mijn auto bouwen..maar wat is nu het beste display dat ik kan gaan gebruiken ...

en wat ze ongeveer kosten...en worden ze een beetje goed ondersteunt??

ja ik heb de search al gebruikt (ik kom uit de DEVschuur, en daar zeuren ze altijd over search enzo... )

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 29 mei 2001 15:23 schreef CyCLoNe het volgende:
Of een navigatiesysteem.

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 15:23 schreef CyCLoNe het volgende:
koop dan zo''n losse zonder compu :)

ben je goedkoper uit

tis wel een uitvinding als je een lekke band heb heb je wat te doen als je op de wegenwacht w8

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
pak gewoon een (oude) laptop... heb je computer en schermpje in een.
of wil je een desktop/miditower/bigtower in je auto inbouwen??? en waar haal je dan de stroom vandaan?

• BC3 Victim
Op dinsdag 29 mei 2001 16:02 schreef bigbadbootz het volgende:
pak gewoon een (oude) laptop... heb je computer en schermpje in een.
of wil je een desktop/miditower/bigtower in je auto inbouwen??? en waar haal je dan de stroom vandaan?
Er bestaat zoiets als een transfo voor je sigaretten aansteker (naar 250V, kost 2500BEF)
Kan je die pc lekker in je koffer bouwen en monitor op de grond aan de passagierszetel. (heeft die wel pech natuurlijk :9 )

• BC3 Victim
[topic=188516]

Staat wel het een en ander in denk ik...

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:35

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op dinsdag 29 mei 2001 16:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Er bestaat zoiets als een transfo voor je sigaretten aansteker (naar 250V, kost 2500BEF)
Kan je die pc lekker in je koffer bouwen en monitor op de grond aan de passagierszetel. (heeft die wel pech natuurlijk :9 )
Is dat niet een beetje onzinnig? Je pc gebruikt toch alleen maar 12v, 5v en 3,3? Kun je gewoon met een goedkope trafo wel omzetten vanaf de autoaccu.

<edit> Ow shit, je zit natuurlijk ook nog met je beeldscherm |:( </edit>

• BC3 Victim
En dan parkeer je je auto......en weg is je pc als je terugkomt. >:)

Denk namelijk nie dat je de hele tijd die pc mee wil slepen.

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 19:30 schreef TomcatX het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje onzinnig? Je pc gebruikt toch alleen maar 12v, 5v en 3,3? Kun je gewoon met een goedkope trafo wel omzetten vanaf de autoaccu.

<edit> Ow shit, je zit natuurlijk ook nog met je beeldscherm |:( </edit>
als scherm kun je ook een simpel 2*40 display gebruiken (als je alleen mp3 wil tenminste...

je kunt ook een lcd kopen die bv. in hoofdsteunen van sommige boeings zit...

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 19:35 schreef Juggernaut het volgende:
je kunt ook een lcd kopen die bv. in hoofdsteunen van sommige boeings zit...
Of van Bentleys, luxeBMW''s en Mercedessen, Lexussen...
Pagina: 1