De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb zelf in mijn mod Hammerite en Motip gebruikt... Wel een goeie primer eronder! Zeker voor plastic!
Zie voor pics:
http://www.sharkystuff.com
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Gewoon een plastic/multiprimer.Op dinsdag 29 mei 2001 13:07 schreef stanley het volgende:
Wat voor primer dan
Als je echt goed spul wilt, neem dan een 2k autolak.
Kom ik net ook achter dat die HEMA verf nie werkt.|:(|:(

Greetzzz, ThaDuck
Van wel FL9,95
En het zit op me plastic en op me metaal, als je plat spuit druipt het niet (heb 1 kant van me kast rechtop gespoten en die druipt
en het blijft zo te merken (na behandeling met terpetine voor dat ik ging spuiten) goed op plastic zitten.
Ik merk het wel over paar uurtjes (drogen = 8uur) maar wel lowbudget
Verwijderd
Zie hieronder het resultaat:

Whatever.
Ah, ziet er strak uit! Door die hoeken in de voorkant is het een soort Stealth-kast!
[off-topic] Wie was er eigenlijk eerder met "hier kan uw banner staan"?[/off-topic]
Verwijderd
Zit goed alleen natuurlijk wel onthouden DUNNE LAGEN dus meerdere laagjes over elkaar heen. Niet 1 dikke laag er op spuiten wordt niet mooi namelijk..
* Bene = sukkel. D''r zit nu artix epoxy over mijn toetsenbord.
Verwijderd
zorg er tevens voor bij het ''keren'' dat je dat buiten je spuitvlak doet. dus dat je net iets verder naar links gaat dan dat je spuitvlak groot is zeg maar...Op dinsdag 29 mei 2001 21:46 schreef Bene het volgende:
Wat de rest al zegt: als je spuit, dunne lagen onder elkaar. 20 cm afstand. Spuit van links naar rechts, zodat de bovenkant van de nieuwe streep de onderkant van de vorige streep raakt.
Dan krijgje niet op de plek een ''dubbele'' laag
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Dan 4 dunne laagjes lak, blanke lak eroverheen en perfect geen druipers geen matte plekken.
Verwijderd
plakt als de tering maar is nix waard ghehe
khoop dat mijn baas hier niet post
Op dinsdag 29 mei 2001 22:04 schreef BC3 Victim het volgende:
Ok, ik ga tussen nu en een uur ff me kast verven, dus ik wilde ff verf gaan halen.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Dit topic is gesloten.