[BC3] OC''en op een 815 bord Asus of Abit ?

Pagina: 1
Acties:

• Loewe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:27
Hallo,

Ik wil een bord kopen gebaseerd op de i815ep chipset. Ik zat eerst te denken aan de Asus Cusl2-c maar nu ben ik geintresseerd door de Abit Sa6r in verband met de raid controller. Qua features heeft de Abit voor mij dus de voorkeur. Maar de stabiliteit in verband met oc''en is voor mij het belangrijkst (desnoods koop ik een losse raid controller bij de Asus).

Dus de vraag aan jullie welk van deze twee is het best te oc''en met een Pentium III-1ghz ?

P.S. er komt 256md noname in met een asus 7700 geforce2 vga kaart

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

M''n ervaringen met de CUSL2 (-c) Qua overklokken zijn Lekker! :) M''n 733 gilt stabiel op 1007, FsB = 184. ;) aardig hard dus.

Macconner! | speed 733@1007 :)

• Loewe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:27
Op dinsdag 29 mei 2001 12:30 schreef Macconner het volgende:
M''n ervaringen met de CUSL2 (-c) Qua overklokken zijn Lekker! :) M''n 733 gilt stabiel op 1007, FsB = 184. ;) aardig hard dus.
heb je dan geen last van je agp kaart of pci devices ? (tomshardware gaf 166fsb als mogelijk op maar dat de pci devices zoals scsi kaart, netwerk kaart & Firewirekaart al probs konden geven !

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Op dinsdag 29 mei 2001 12:33 schreef Loewe het volgende:

[..]

heb je dan geen last van je agp kaart of pci devices ? (tomshardware gaf 166fsb als mogelijk op maar dat de pci devices zoals scsi kaart, netwerk kaart & Firewirekaart al probs konden geven !
Ik ervaar geen probs met ENIGE hardware, het voordeel van een CUSL2 is dat je de PCI/AGP e.d. ''appart'' kan instellen!. er is nog 1 PCI slot vrij, en dus behoorlijk druk binnu! ;) Helaas is het WWW.CUSL2.COM forum er niet meer, anders had je daar de ervaringen kunnen lezen.

Macconner! | speed 733@1007 :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op dinsdag 29 mei 2001 12:35 schreef Macconner het volgende:
binnu! ;) Helaas is het WWW.CUSL2.COM forum er niet meer, anders had je daar de ervaringen kunnen lezen.
nee maar gelukkig is www.cusl2c.com er wel, en geld voor alle cusl(x-x) en ik twijfelde ook tussen die 2 maar naar enig overleg met mezelf was raid leuk en niet meer dan dat, keuze de anus >:) en nu heel tevreden mee, lekker met de ipanel kloten, er leuk, jammer dat ik eerst in dat ding moest soldern om het goed in orde te krijgen , maar ja daar draai ik me hand niet voor om...

Echt alles is in te stellen met dat ding in bios, en 100% rock stable!, nee blij dat ik gewoon "maar"weer een asus mobo heb gekocht, ze hebben me nooit in de steek gelaten, en nu dus ook niet..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.