[BC3] ATX Voedingsconnectors

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet iemand waar je die ATX-voedingsconnectoren die op het mobo zitten kan kopen?

Ik zoek ook de stekker welke aan je voeding zit om op je mobo te pluggen.

AUB niet aankomen met "Dan sloop je toch een voeding of een mobo uit elkaar".

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Conrad miscchien?? Of koop ergens een ATX-verlengkabel en knip hem kapot.

• BC3 Victim
Conrad heeft ze niet.

Maar ik moet wel die normaal op het mobo zit ook gewoon als print-connector hebben.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:09

FFF

denk dat het naar de rommel mark gaan wordt, en daar een oude voeding kopen? Nieuw koop je die dingen al voor een paar gulden. Maar of ze los verkrijgbaar zijn weet ik niet. Heb je contact opgenomen met conrad? niet alles staat waarschijnlijk op hun site.

• BC3 Victim
We hebben al gebeld met conrad, maar die hadden ze echt niet.

Heeft er niet iemand nog een paar ouwe mobo''s en/of een paar ouwe atx-voedingen? (Voor weinig/nix dan he)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Kan je niet ff naar een mobo fabrikant mailen of die er een op kunnen sturen?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Volgens mij staan ze op de site van Molex

Misschien dat zij je kunnen vertellen waar ze te koop zijn.

• BC3 Victim
Ik heb even zitten kijken bij Molex, maar kan ze niet vinden. Kun je iets gespecificeerder zijn???

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
PSU voedingconnectors? Die hebben ze bij ons in Nijmegen te koop, F 3,-- voor een male/female. Als je wilt kan ik ze wel voor je kopen, stuur maar FF een emailtje!

SONiCB00M

• BC3 Victim
SonicBOOM,

Ik moet hebben ATX voedingsconnectors voor op het moederbord (male + female)

De male moet met soldeer-aansluitingen, de female met kabelaansluitingen.

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:09

FFF

mogen we weten waarvoor je die nodig hebt =]

• BC3 Victim
Voor de Tweakers PC-Controller!

Zie ook het waterkoeling-forum, en een eerdere topic op dit forum!

(En dit wordt echt heeeeeeeel tof... :9~ :9~
:9~ :9~ )

• BC3 Victim
Weet dan niemand waar je die dingen kan krijgen???

Heb ondertussen ook alle mobo-fabrikanten nogmaals gemeeld, geen replies (ja, van aopen, undelivered mail..... :P )

Pagina: 1