De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Audi A8 W12 6.0
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
watte?Op dinsdag 29 mei 2001 13:16 schreef Spice het volgende:
misschien wel niet?
Audi A8 W12 6.0
Mee eens...Op dinsdag 29 mei 2001 10:08 schreef delyver het volgende:
unlocken is toch unlocken betere resultaten is onzin...
Y'24
NIET mee eens.Op dinsdag 29 mei 2001 10:08 schreef delyver het volgende:
unlocken is toch unlocken betere resultaten is onzin...
Bij mij:
potlood na 1 maand: 650 -> 850, 63C stressed
daarna (voor de rest precies dezelfde config):
met soldeer na maand: 650 -> 960 45C stressed
Nu met voltage mod wat meer, 50C stressed
Verwijderd
Soms duurt het maanden voordat je PCtje op hogere megaherzen loopt...
nope, want eerst ging hij met potlood wel tot 950, maar na een tijdje werd het pas problematisch.. ik snap ook niet waardoor dat kan.Op dinsdag 29 mei 2001 14:24 schreef Sn@ke het volgende:
Sjappie dat kan ook komen door het zogenaamde "inbranden".
Soms duurt het maanden voordat je PCtje op hogere megaherzen loopt...
Misschien dat soldeer veel warmte afvoert van de L1 cache ofzo.. maar het werkt.
geef me dan eens een argument waardoor dat door het unlocken kan komen???Op dinsdag 29 mei 2001 14:09 schreef Teatime78 het volgende:
[..]
NIET mee eens.
Bij mij:
potlood na 1 maand: 650 -> 850, 63C stressed
daarna (voor de rest precies dezelfde config):
met soldeer na maand: 650 -> 960 45C stressed
Nu met voltage mod wat meer, 50C stressed
unlocken is unlocken... het geeft op een andere manier misschien ietsie pietsie meer warmte af maar dat scheelt gewoon zo weinig...
Audi A8 W12 6.0
Maar het enige dat veranderd was aan de config was potlood=>soldeer.
En inderdaad, het zou niet uit moeten maken, maar toch hielp het.
Trouwens, hier zijn al topics over geweest, dus het is niet echt nuttig om hier nog een welles/nietes topic over te beginnen.
Het is dus niet zo dat er constant stroom doorgaat, dus het maakt niet uit hoe je ze unlocked.
Dit is wat ik denk. En ik blijf erbij totdat iemand het kan bewijzen.
Die van mij loopt al 3 maanden ok met potlood.....
Geen inspiratie