[BC3] Voeding Waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waterkoeling moet er bij mij in komen maar nou is mijn vraag heb ik ook een ander voeding nodig kep nu een 300 watt antec voeding.
En hoe reken ik het uit,bedoel wat verbruikt een HDD floppy cd-rom(in de plextor scsi zit namelijk ook een fan) etc ect.
zie systeem hieronder en het is de boedoeling dat er ook nog een peltier bij komt !!

Alvast bedankt en geen geen gezeik over de search

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ja,
hou op met dat gezeik.
Doei >:)

Verwijderd

Da''s trouwens ook vloeistofkoeling..

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:40

scorpionv

This space for rent

Taalgebruik, spelling, leestekens, gestructureerde zinsopbouw. Die dingen zijn van wezenlijk belang als je serieuze antwoorden wilt krijgen. Toch?, Hooi >:)

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die fan in je writer trekt wel een paar Ampere, goed van je dat je die niet vergeet mee te tellen :P

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-05 06:44
Um, de pomp van je waterkoeling loopt waarschijnlijk op 220V dus je zult met een relais moeten werken, en dat heeft dus nix met je voeding te maken...
succes....

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 01:01 schreef scorpionv het volgende:
Taalgebruik, spelling, leestekens, gestructureerde zinsopbouw. Die dingen zijn van wezenlijk belang als je serieuze antwoorden wilt krijgen. Toch?, Hooi >:)
Lijkt me wel bevorderlijk ja.
En een vriendelijk begin verzekert een aangenaam vervolg. Sinds wanneer zitten wij op een partij gevloek te wachten van iemand die geen tijd aan overklokken wil besteden..
;)

Verwijderd

Kijk anders hier maar voor info http://www.waterkoeling.nl
(ik ben ook de kwaadste niet..)
;)
Pagina: 1