De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je geeft btw geeneens je sys info
edit...
sneller typen
ohja faq is er ook nog
Audi A8 W12 6.0
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
IK BEN TOCH VERDOMME EEN NEWBIE !!!Op maandag 28 mei 2001 23:44 schreef delyver het volgende:
wanneer leren Newbies het nou bebruik die fokking search nou eens!!!! niet alleen op GoT maar ook op tweakers en andere sites staan 1001 tutorials....
je geeft btw geeneens je sys info
edit...
sneller typen
ohja faq is er ook nog
HOW THE HELL SHOULD I KNOW !!!
thx nog voor de links
nuf said have fun
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
That''s how you should know...
Grin, kheb ut zelf ook vaak genoeg gehoord
lees dan eerst een tijd mee op GoT kijk over al eens en lees... dan leer je heeeel veel... vanzelf ga je dan wat proberen en kom je op een probleem en dan ga je ff zoeken als je nix vindt ga je DAN pas een topic openen.... als iedereen dat nou eens ging doen zou het leven op GoT een stukkie minder irriterend worden....Op maandag 28 mei 2001 23:47 schreef DarC_Angel het volgende:
[..]
IK BEN TOCH VERDOMME EEN NEWBIE !!!
thx nog voor de links
Audi A8 W12 6.0
Waarom denk je dat mensen de moeite nemen een faq te schrijven? Dat doen ze echt niet voor mensen die het allemaal al weten hoor...Op maandag 28 mei 2001 23:47 schreef DarC_Angel het volgende:
[..]
thx nog voor de links
Maar ja, genoeg gezeken, check die linkjes en enjoy
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
ik krijg er traantjes van in mijn ogen:D mooi gezegt! wheheheOp maandag 28 mei 2001 23:48 schreef ETM het volgende:
met alle respect, wat is het eerste topic/faq wat je ziet staan als je D.O.C. opent?
nuf said have funand don''t come crying when it crashes
ik heb nog een oud systeem liggen die je nog voor geen knaak kan verkopen dus dat zal het slachtoffer zijn heheand don''t come crying when it crashes
slijmen scheelt een hoop hierOp maandag 28 mei 2001 23:51 schreef P5ycho het volgende:
eerste wijze les: niet schreeuwen.
zorg eerst eens dat je weet welk systeem je hebt.mamaplank<blijf het een leuk woordt vinden>
je procesor met de nummers dan kun je verglijken op overclockers.com hoe ver je kunt gaan.En zoek eens op het net dat scheelt een hoop
www.google.com tweakers.net je heb zoveelOp maandag 28 mei 2001 23:52 schreef Rummbler het volgende:
[off-topic]Op dit moment ken ie helaas geen search gebruiken, want die is zonder enige waarschuwing zo van het forum gehaald. Ik heb ook geen flauw idee hoe lang dat nog gaat duren[/off-topic]
ik word soms echt gek van die ^%*$#%$ newbies
Audi A8 W12 6.0
Lees ook het gedeelte in de FAQ over hoofdletters. En mensen, iedereem is newbie geweest (de 1 een slimmere dan de ander, maar toch), dus loop niet zo op newbies te schelden.Op maandag 28 mei 2001 23:47 schreef DarC_Angel het volgende:
[..]
thx nog voor de links
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
nou vind ik het persoonlijk wel wat minder tactisch om zo te reageren.Op maandag 28 mei 2001 23:47 schreef DarC_Angel het volgende:
[..]
thx nog voor de links
ik zelf zou zoiets schrijven al:
ow sorry, beste mensen,die hier veel meer van weten dan ik, dat wist ik niet. ik ben nog maar een nieuweling, ziet u..
maargoed
ik geef je een tip: ga niet meteen te ver, doe niet meteen te wild, want voor je het weet heb je teveel uitgegeven, en is het resultaat bedroevend.
begin bijv met een extra fan hier en daar, voordat je meteen met vloeibare stikstof begint te gieten
..edit
zznel tiepen is ook leuk, vooral als je orgineel wilt zijn met je quote
There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
dat afzeiken helpt wel... ze doen het niet weer...Op dinsdag 29 mei 2001 00:06 schreef DarC_Angel het volgende:
Ok sorry mensen ik zal tegenwoordig niet meer schreeuwen. Maar ik vind het wel fout dat bijna alle even moeten worden afgezeken. Dat viel bij mij dan nog wel mee maar anyway, ik dank u allen voor uw hulp
Audi A8 W12 6.0
hehe
Ik ben nog nooit afgezeken... en weet je wat daar de oorzaak van is: eerst de kat uit de boom kijken voordat je als kip zonder kop op het toetsenbord begint te raggen...Op dinsdag 29 mei 2001 00:06 schreef DarC_Angel het volgende:
Maar ik vind het wel fout dat bijna alle even moeten worden afgezeken.
Kortom: bovenaan de topiclijst staat de faq, en nóg verder naar boven staat de search... daarom post ik ook niet veel, maar alleen als dat nix oplevert!
Neem die tactiek over, en je zal het nog ver schoppen op GoT
pcies... dat zei ik ook al.Op dinsdag 29 mei 2001 00:11 schreef jwbagger het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit afgezeken... en weet je wat daar de oorzaak van is: eerst de kat uit de boom kijken voordat je als kip zonder kop op het toetsenbord begint te raggen...
Kortom: bovenaan de topiclijst staat de faq, en nóg verder naar boven staat de search... daarom post ik ook niet veel, maar alleen als dat nix oplevert!
Neem die tactiek over, en je zal het nog ver schoppen op GoT
eerst lezen lezen en nog een lezen.. als je dan nog een vraag hebt dan posten
Audi A8 W12 6.0
ff vraagje dat NIKS met cpu''s te maken heeft maar dat boeit ff niet.
Op je homepage WAAR staan die skate foto''s
die staan er nog niet.... heb nog geen skate foto''s eingelijk... goed id btwOp dinsdag 29 mei 2001 00:16 schreef DarC_Angel het volgende:
Yo Delyver !!!
ff vraagje dat NIKS met cpu''s te maken heeft maar dat boeit ff niet.
Op je homepage WAAR staan die skate foto''s
(iedere keer als ik naar die keet foto''s kijk moet ik weer vet leachen om iedereen echwel lachen
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Graag gedaan hoorOp maandag 28 mei 2001 23:47 schreef DarC_Angel het volgende:
[..]
*knip*
thx nog voor de links
LOL wel, ik moest echt lachen toen ik de vervolg van het topic las..
Verwijderd
ken je ook 360 flips enzo of frontside shove-it heelflips van een leuke set of stairs
hey daar heb ik morgen een afspraak mee.Op dinsdag 29 mei 2001 00:27 schreef delyver het volgende:
http://www.delyver.com/keet/elsmarloes.jpg linkse is me vriendin
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
idd. iedereen denkt hierow wel van doe dit gebruiik dat. maar je mot toch wel weten waar dat allemaal staat.Op dinsdag 29 mei 2001 02:01 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Don''t blame the newbie. Hij kan het ook niet weten. o de index van Got staat nergens van: Ben je een newbie? Klik dan hier. Kom op, hij kan et ook niet weten. Het is aan de makers van GoT om het hier een beetje newbie vriendelijker te maken...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..