[BC3] Iemand zn micro case gemod?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De laatste tijd ben ik een beetje bezig met micro cases.... heeft iemand zo''n ding al gemod?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
de search werkt namelijk niet, maar ik ben benieuwd wat je er van kan maken... van zo''n klein kastje.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 16:39
HOE klein is micro?
1 of 2 grote drivebays?
Of zelfs 3?:?

• BC3 Victim
micro is meestal 1 drive-bay, ofniet soms?
In ieder geval, zo klein mogelijk :9~

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:50
Handvat er aan maken en klaar zou ik zeggen. Zal wel niet veel ruimte over zijn om te modden namelijk :)

• BC3 Victim
Maar een cooler, of licht erin ofzo...
Heeft iemand er plaatjes van ?

Verwijderd

Ik ben mn MicroATX case aan het modden.. ik post wel foto''s als het af is.

• BC3 Victim
Dat zou aardig zijn :9 :9~

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17
ik heb een compaq,
2 x een 5.25 inch bay en 1x 3.5 inch.
Als ik de kap er af haal, zie ik amper m`n mobo. Dat is echt ***, want zelfs een fan plaatsen kan niet. :(
Voor mij volgende keer een bigtower. Enne, nee, niet gemod want:
-window: ik kan niks zien
-neon: er komt geen licht naar boven door voeding en rommel

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 16:39
Dan moet je *iets* meer modden aan je Komprak dan als je een gewonen case had gehad.
Maar dat kan juist een uitdaging zijn :)
Pagina: 1