[BC3] [OC''en] AMD streepjes verbinden met Arctic Silver?

Pagina: 1
Acties:

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik wou eerst de zoekfunctie ff gebruiken, maar die is tijdelijk buiten gebruik om de invloed op het systeem te testen, dus post ik het maar...

Ik zat te denken dat arctic silver toch geleidend is, en het wordt hard. Ik heb hier net een tubetje AS2 liggen. Zou dit dan niet gebruikt kunnen worden om de streepjes op een Athlon/Duron te vereeuwigen? Ik moet namelijk mijn streepjes opnieuw trekken (hiernet startte hij opeens weer op 800 op :r) en ik zou er ineens arctiv silver tussen m''n proc en cooler doen.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
AS geleidt niet staat op hun site

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
ik heb er geen ervaring mee maar het zou best eens kunnen :)

proberen lijkt me, alleen is het wel moeilijk erop te krijgen denk ik maar dat zal ook wel lukken met een naald ofzo
kan dus niet.... :(

Audi A8 W12 6.0

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Nee kan niet.

Staat ook op de site dat AS2 minder geleidend is gemaakt :)

Alle proemn in n drek

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:57
Dat geleid niet (voldoende) denk ik. Je kunt dan beter zilverlijm gebruiken.

• packman
Shit, iemand een idee om die streepjes "permanenter" te maken?

EDIT: zilverlijm heb ik niet, en ik zou niet weten waar ik dat moet halen. Ik zou het ook liefst nu doen.

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op maandag 28 mei 2001 22:54 schreef packman het volgende:
Shit, iemand een idee om die streepjes "permanenter" te maken?
Van dat spul waar je die draadjes in de achterruit mee kan repareren.
Zit echt zilver in en je krijgt het er bijna niet meer af :)

Alle proemn in n drek

• packman
Damn, ik heb dat niet bij de hand, en ik heb geen tijd om eens langs een winkel te gaan (te veel werk he...)

t''zal vrees ik dan bij potloodstreepjes blijven :'(

Pagina: 1