I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
AS geleidt niet staat op hun site
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik heb er geen ervaring mee maar het zou best eens kunnen 
proberen lijkt me, alleen is het wel moeilijk erop te krijgen denk ik maar dat zal ook wel lukken met een naald ofzo
kan dus niet....
proberen lijkt me, alleen is het wel moeilijk erop te krijgen denk ik maar dat zal ook wel lukken met een naald ofzo
kan dus niet....
Audi A8 W12 6.0
Nee kan niet.
Staat ook op de site dat AS2 minder geleidend is gemaakt
Staat ook op de site dat AS2 minder geleidend is gemaakt
Alle proemn in n drek
Dat geleid niet (voldoende) denk ik. Je kunt dan beter zilverlijm gebruiken.
Shit, iemand een idee om die streepjes "permanenter" te maken?
EDIT: zilverlijm heb ik niet, en ik zou niet weten waar ik dat moet halen. Ik zou het ook liefst nu doen.
EDIT: zilverlijm heb ik niet, en ik zou niet weten waar ik dat moet halen. Ik zou het ook liefst nu doen.
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Van dat spul waar je die draadjes in de achterruit mee kan repareren.Op maandag 28 mei 2001 22:54 schreef packman het volgende:
Shit, iemand een idee om die streepjes "permanenter" te maken?
Zit echt zilver in en je krijgt het er bijna niet meer af
Alle proemn in n drek
Damn, ik heb dat niet bij de hand, en ik heb geen tijd om eens langs een winkel te gaan (te veel werk he...)
t''zal vrees ik dan bij potloodstreepjes blijven
t''zal vrees ik dan bij potloodstreepjes blijven
Pagina: 1