ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Helemaal rechts.... goeie schutkleuren heOp maandag 28 mei 2001 22:24 schreef Demoman het volgende:
hmm bij laatste plaatje zie ik hem niet ?
waar staat hij?
nice 1 =]
Wel grappig op zich, maar waarom heb je de cdspeler niet meegenomen?
het is een camouflagemodOp maandag 28 mei 2001 22:24 schreef Demoman het volgende:
hmm bij laatste plaatje zie ik hem niet ?
waar staat hij?
nice 1 =]
Hij staat er overigens wel hoor. En ik vind hem echt gewééééééééééééldig.
Nah, voor een tientje en anderhalf uur hobbyen is ''t wel ok.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Ach... op zich wel een strak idee van t plakplastic, verder vink het GRUWELIJK lelijk... SoZ...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Lampjes schijnen er doorheen en de knopjes doen het door het plastic heen ookOp maandag 28 mei 2001 22:28 schreef Viper3.5 het volgende:
Ik vind hem heel mooi. Maar waar is je eject knop van je cdrom??? en je lampje van je cdrom??????
Verwijderd
Audi A8 W12 6.0
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Dat maakt niet uit, aangezien hier alleen maar houtplastic opgeplakt is, wel blijven opletten, he?Op maandag 28 mei 2001 22:36 schreef AmAnido het volgende:
Hij is wel kewl, het is weer eens wat anders. Heeft hout geen isolerende werking?
Alle proemn in n drek
hij is ook lelijk, maar hij is ook wel cewl.Op maandag 28 mei 2001 22:39 schreef Bierkameel het volgende:
Ik vind hem lelijk maar dat is mijn mening
Om 22:45 zei prulleman IRL:
Hij is te simpel om stom te zijn
Geen inspiratie
Verwijderd
Het is gewoon zeilOp maandag 28 mei 2001 22:36 schreef AmAnido het volgende:
Hij is wel kewl, het is weer eens wat anders. Heeft hout geen isolerende werking?
Maar geen nood -plastic isoleerd ook warmte
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
p.s. die witte monitor dan ook nog een houtmod
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
niet mijn smaak maar..........apart
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
En jij dan?Op maandag 28 mei 2001 23:49 schreef Pizzaman het volgende:
Tsja je doet je naam eer aan
Het idee is wel eerder ge-opperd, alleen ging toen iedereen bleren, dat het met verven/spuiten zoveel mooier wordt. Alleen is datOp maandag 28 mei 2001 23:40 schreef zenixer het volgende:
ik vind het wel een goed idee. ik ken een hoop mensen die zo`n witte pckast lelijk vinden maar hem ook niet durven tespuiten maar met een beetje plak plastic vast wel durven gewoon een super idee..
- veel duurder
- Duurt veel langer (laagje dit, afwerking dat.
- Véél moeilijker<li> Verzin nog wat leuks
Misschien, ik ben alleen bang dat die er niet echt mooier van wordt.Op maandag 28 mei 2001 23:49 schreef TomcatX het volgende:
DIe is wel leuk gedaan. Ga je nu nog aan je beeldbuis en toetsenbord beginnen?
Ik ga het waarschijnlijk wel doen, want:
Nog een voordeel van plakplastic:
• Het is er snel weer af!
(JvS!!!)
Ik heb geen pizzahut om mijn kast heen gebouwd hoor !Op maandag 28 mei 2001 23:53 schreef JvS het volgende:
[..]
En jij dan?![]()
[..]
Nog niet
Verwijderd
Pizza dozenOp maandag 28 mei 2001 23:54 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Ik heb geen pizzahut om mijn kast heen gebouwd hoor !
Nog niet
Die dingen zijn te ranzig en niet stevig genoeg om van te bouwen.Op maandag 28 mei 2001 23:55 schreef schumache het volgende:
[..]
Pizza dozen
Verwijderd
Zo`n ding wat achter op een pizza scooter zit!!Op maandag 28 mei 2001 23:56 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Die dingen zijn te ranzig en niet stevig genoeg om van te bouwen.
Verrek das een goed idee.Op maandag 28 mei 2001 23:57 schreef schumache het volgende:
[..]
Zo`n ding wat achter op een pizza scooter zit!!
Binnenkort maar een pizzascooter van de concurrent jatten
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
jah maar het past wel bij de kamerOp dinsdag 29 mei 2001 00:00 schreef spok9 het volgende:
Ach, iedereen het zijne hè.
nx voor mij
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Het betreft hier echt een kwestie van smaak, en in zo''n geval: als de spullen in de omgeving op elkaar zijn afgestemd is het algemene resultaat mooier.
In dit geval: BETER!!! Zeker beter dan zo''n ''cool'' zwart monster in een hoek.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Mijn enige kommentaar is dat je nu of een lichter gekleurd bureau moet kopen of wat donkere boenwas op je PC moet aanbrengen..
Verwijderd
Verwijderd
Alle mensen die je afzeiken, kunnen het gewoon niet hebben dat zij niet op een orgineler idee kunnen komen.
Ut is dat mijn kamer geen hout heeft, anders had ik hierbij een idee gekregen.
www.kuiphuis.nl
Maarjah... Dat plastic gedoe is ook weer lelijk
Intentionally left blank.
Top Top Top goed doordacht
Maar het is wel origineel!
Verwijderd
Echt lelijk gewoon
P.S. Wel cool dat je het geprobeerd hebt. Misschien had het wel stoer geleken
Op dinsdag 29 mei 2001 18:37 schreef insoft het volgende:
Leuk, maar het is niet orgineel of woon jij toevallig in dordrecht?
Op dinsdag 29 mei 2001 18:37 schreef insoft het volgende:
Leuk, maar het is niet orgineel of woon jij toevallig in dordrecht?
Ik kom zelf ook uit Dordrecht en daar heeft echt niemand zo''n houten grafkist staan als pc hoor.
Ben zelf ook aan het modden en hij word de vetste van alle case-mods (3 PSU''s, 10 FANS)
Niet fucken met Dordtenaren (figuurlijk opgevat dan he
Ik had wel negatieve reacties verwacht maar even voor de duidelijkheid....Op dinsdag 29 mei 2001 19:36 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar slaat dat op ??
Ik kom zelf ook uit Dordrecht en daar heeft echt niemand zo''n houten grafkist staan als pc hoor.
Ben zelf ook aan het modden en hij word de vetste van alle case-mods (3 PSU''s, 10 FANS)
Niet fucken met Dordtenaren (figuurlijk opgevat dan he)
Ik hoef geen 10 koelers en andere zooi want ik ben een neptweaker, die bak van mij is niet eens overgeklokt.
Ik wou gewoon wat anders dan zo''n lelijke witte kast, ik had geen zin om em te spuiten oid, ik wou gewoon op de meest simpele manier een andere "look"
Of je em nou mooi vin ofnie ik ben van mening dat ik geslaagd ben in die opzet
vb: Je post zelf de allervetste casemod (vind jezelf) en ik zeg dat ik er geen ene hol aan vind ("die van mij is mooier, gnagna"). Dan vind jij dat zelf ook niet tof als je dat te horen krijg.
Verwijderd
Ik vind het zelf mooier dat die wit blijven, de randjes van mijn cd la krijg ik toch nooit goed. En die knop vinnik ook wel goed en die knopjes van mijn cd rom speler zijn helemaal cool, die zie je bijna niet

hier ook nog een van mijn toetsenbord, maar ik denk dat ik dat er weer af ga halen, is toch minder mooi dan ik dacht:
Verwijderd
We leven toch in het informatie tijdperk???
Is het dan nog echt nodig een kast van hout te maken????
Heheh wel cool, maar toch niet egt mijn smaak
Hij is origineel, maar wel ontzettend LELIJK!!!Op dinsdag 29 mei 2001 18:32 schreef Nowhere het volgende:
Ik vind hem ook orgineel
Alle mensen die je afzeiken, kunnen het gewoon niet hebben dat zij niet op een orgineler idee kunnen komen.
Ut is dat mijn kamer geen hout heeft, anders had ik hierbij een idee gekregen.
Verwijderd
Verwijderd
Maar dat had prulleman zelf ook wel door te zien aan zijn post.:)
Check anders voordat je een antwoord post op een topic wat je met de search omhoog hebt gehaald de datum van de laatste post.Op maandag 13 mei 2002 22:20 schreef Bootsy het volgende:
cool
Dit topic is al bijna een jaar oud, waarschijnlijk is die hout mod al in de openhaard beland
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()