gratis af te halen SUN ultra1 compleet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
kippengaas is altijd handig tegen kippen die er in gezogen dreigen te worden.....Op maandag 28 mei 2001 20:24 schreef cheshire87 het volgende:
kippengaasnee gewoon gaas werkt ook wel hoor. LET US SEE PICS!
Ik was lekker eerder, na na na na na naOp maandag 28 mei 2001 20:24 schreef iFc-Freaky het volgende:
Een glaasje lijkt me niet een goed idee, want dat dekt af. Je zou er een stuk kippengaas of whatever overheen kunnen doen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hij moet namelijk nogal eens mee dus dan moet er nix in vallen.
BTW ik wil wel plaatjes posten maar heb geen site om die op te zetten
tja, voor als je je switch kwijt wil in een kippenhokOp maandag 28 mei 2001 20:24 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
kippengaas is altijd handig tegen kippen die er in gezogen dreigen te worden.....
Verwijderd
glaasje? waar haal je die L vandaan?Op maandag 28 mei 2001 20:24 schreef iFc-Freaky het volgende:
Een glaasje lijkt me niet een goed idee, want dat dekt af. Je zou er een stuk kippengaas of whatever overheen kunnen doen
Verwijderd
jij geen kippen op je kamer?Op maandag 28 mei 2001 20:26 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
tja, voor als je je switch kwijt wil in een kippenhok
ik kan gedachten lezenOp maandag 28 mei 2001 20:28 schreef iFc-Freaky het volgende:
cheshire87 grrr
Smae thoughts
jij wel danOp maandag 28 mei 2001 20:28 schreef Juggernaut het volgende:
[..]
jij geen kippen op je kamer?
Verwijderd
edit
Waarom werken mijn smiletjes niet?!
/edit
Verwijderd
tnx das idd een goeie... maar uhm wat vinden jullie van mijn éérste modOp maandag 28 mei 2001 21:18 schreef Schaamhaarkapper het volgende:
Euhm.. je hebt van dat gaas voor vliegenhorren is superklein en in een goeie ijzerwarenzaak wel te koop (lenta bijv. www.lenta.nl) dat is ook makkelijker te verwerken dan echt gaas.
is dit een mod dan?Op maandag 28 mei 2001 23:03 schreef Barracuda_1 het volgende:
[..]
tnx das idd een goeie... maar uhm wat vinden jullie van mijn éérste mod
tussen spaties zettenedit
Waarom werken mijn smiletjes niet?!
/edit
zo niet:)
zo wel