Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BC3] Thermaltake DDR heat spreaders kit

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:32
Waar zijn deze te koop, behalve dan bij ocshop (is een tijdje dicht namelijk).

Thermaltake DDR heat spreaders kit
Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/nl/images/hfcombo_ddr_heat.jpg

| I've got permission to color outside the lines |

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zou het niet weten,
maar het is wel grote onzin!
ik heb heb het ook (rechtstreeks van Thermaltake), ik zou niet weten hoe ik er een review over zou moeten schrijven :''(, maar het staat wel leuk op mijn Mushkin geheugen :)! Jammer dat je niet of nauwelijks performance winst hebt.

• BenJoep
ik krijg binnenkort dus de crucial ddr troep, en die dingen worden dus echt wel warm, dus ik hoop dat ze een beetje koeler worden hierdoor. ;) Als het niet het geval is dan koop ik ze dus niet, het moet wel fuctioneel zijn natuurlijk :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waar heb je uw materiaal nu kunnen bestellen ? Indien je nog materiaal van Thermaltake zoekt, ik kan er ook aan geraken. Ik werk een een computershop en wij zijn officiele dealer. :)

Bye,

Dado

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BenJoep
das uit het belgie? leveren jullie dan ook aan nederland? en zow jah hoe duur gaat dat worden?

• Demo
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Theoretisch zou elke winkel die orbs verkoopt deze dingen ook moeten kunnen leveren...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Theoretisch zouden ze dan ook allemaal de volcanoII verkopen, alleen heeft de werkelijkheid de theorie nog niet geleerd. :(

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:10
Op dinsdag 29 mei 2001 12:07 schreef J.A.M.F. het volgende:
Theoretisch zouden ze dan ook allemaal de volcanoII verkopen, alleen heeft de werkelijkheid de theorie nog niet geleerd. :(
Erm ik heb heb hem gewoon in Amerika besteld, binnen een week was ie er, bij degene wiens creditcard ik geleend had. Krijg hem deze week ws thuisgestuurd :9

• Demo
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 29 mei 2001 12:07 schreef J.A.M.F. het volgende:
Kunnen ze die dan ook niet bestellen??? :?

Edit: :? smile deed het niet :?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• BenJoep
Het gaat hier toch niet om de theorie, ik kan ook wel een therie bedenken om in de lucht figuren te schijten, maar erg veel zal de mensheid er niet aan hebben. Kan die dingen nergens vinden, en zow te zien hebben jullie ook geen idee.

Verwijderd

Die dingen zijn allemaal te koop bij www.xxlcases.nl of www.alternate.nl |:(

Verwijderd

Kijk eens goed naar de datum ;)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Heel aardig om ons nog even op de hoogte te stellen, maar dit topic kan beter in de ouwe doos blijven ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.