| I've got permission to color outside the lines |
maar het is wel grote onzin!
ik heb heb het ook (rechtstreeks van Thermaltake), ik zou niet weten hoe ik er een review over zou moeten schrijven :''(, maar het staat wel leuk op mijn Mushkin geheugen :)! Jammer dat je niet of nauwelijks performance winst hebt.
Bye,
Dado
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Erm ik heb heb hem gewoon in Amerika besteld, binnen een week was ie er, bij degene wiens creditcard ik geleend had. Krijg hem deze week ws thuisgestuurdOp dinsdag 29 mei 2001 12:07 schreef J.A.M.F. het volgende:
Theoretisch zouden ze dan ook allemaal de volcanoII verkopen, alleen heeft de werkelijkheid de theorie nog niet geleerd.
Kunnen ze die dan ook niet bestellen???Op dinsdag 29 mei 2001 12:07 schreef J.A.M.F. het volgende:
Theoretisch zouden ze dan ook allemaal de volcanoII verkopen, alleen heeft de werkelijkheid de theorie nog niet geleerd.
Edit:
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Kijk eens goed naar de datumVerwijderd schreef op 08 januari 2003 @ 13:10:
Die dingen zijn allemaal te koop bij www.xxlcases.nl of www.alternate.nl
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()