Waarom snelller geheugen? Die PC133 trekt toch ook wel 140?
Die van mij(1.2) draait tenminste op 10x140 met gewoon PC133 memory. Weet je wel zeker dat je geheugen het probleem is?
Die van mij(1.2) draait tenminste op 10x140 met gewoon PC133 memory. Weet je wel zeker dat je geheugen het probleem is?
punt 1: wie gaat er nou 256 wegdoen, voor 128 mb.
dat lijkt me zonde, dan maar wat minder ge-oc''t en meer geheugen anders zuigt je systeem toch.
punt 2: Koop gewoon a-kwaliteit geheugen, zoals dane-elec of kingston. Deze halen de 150 meestal ook wel, soms zelfs 160 voor een veel vriendelijker prijsje.
punt 3: test eer ff of je CPU wel zover kan, anders koop je duur geheugen voor nix, dus leen eerst ff wat geheugen van iemand anders.
punt 2: Koop gewoon a-kwaliteit geheugen, zoals dane-elec of kingston. Deze halen de 150 meestal ook wel, soms zelfs 160 voor een veel vriendelijker prijsje.
punt 3: test eer ff of je CPU wel zover kan, anders koop je duur geheugen voor nix, dus leen eerst ff wat geheugen van iemand anders.
Verwijderd
Hij gaat er 128 bijhalen als ik het goedgelezen heb:)punt 1: wie gaat er nou 256 wegdoen, voor 128 mb. dat lijkt me zonde, dan maar wat minder ge-oc''t en meer geheugen anders zuigt je systeem toch.
Verwijderd
Hij gaat PC150 er in doen (kan op 150Mhz draaien, vaak zelfs 166).
je moet ff naar reviews zoeken is wel vaker naar gekeken, ik weet wel dat KingMax TinyBGA PC150 het snelste was.
je moet ff naar reviews zoeken is wel vaker naar gekeken, ik weet wel dat KingMax TinyBGA PC150 het snelste was.
Verwijderd
Hang er dan ineens OC-zone PC170 RAM in , 150 kan je met PC133 halen maar voor die 170 moet je toch wel deze reepjes hebben .
Verwijderd
PC-Tronix verkoopt 166 MHz SDRAM-modules van PQI, met heatspreader erop, en nog niet eens duur, 160 piek
Fout gelezen lol, nee ik weet het ook niet zeker, maar hij heeft er nu pc 133 in zitten, als dit de 150 zou halen zou hij tevreden zijn, en een ander zelfde reepje bij kunnen kopen als hij meer geheugen nodig heeft. maar hij wil juist dat reepje kopen voor en hogere fsb te bereiken, en dan heeft hij dus ook nix aan die 133 mhz. EN verder kan hij beter eerst proberen, want volgens mij is het nog de vraag of zijn cpu wel zover wilOp maandag 28 mei 2001 18:05 schreef BlurpSter het volgende:
[..]
Hij gaat er 128 bijhalen als ik het goedgelezen heb:)
Inderdaad. 1430 is toch wel de max met luchtkoeling en nog een beetje een leuke temp op 100%. Die 1430 haal je makkelijk met PC133 dus ik snap niet wat hij met PC150 moet..Op maandag 28 mei 2001 18:40 schreef FFF het volgende:
[..]
Fout gelezen lol, nee ik weet het ook niet zeker, maar hij heeft er nu pc 133 in zitten, als dit de 150 zou halen zou hij tevreden zijn, en een ander zelfde reepje bij kunnen kopen als hij meer geheugen nodig heeft. maar hij wil juist dat reepje kopen voor en hogere fsb te bereiken, en dan heeft hij dus ook nix aan die 133 mhz. EN verder kan hij beter eerst proberen, want volgens mij is het nog de vraag of zijn cpu wel zover wil
waarom geen 256mb MTEC dimmetje van 170 piek met 6ns ???, haalt ook 166mhz op cas3 , heb het hier ook draait nog op 140 met cas 222, gewoon bij norrod gekocht...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
juist gewoon goedkoop, en draait toch keihard, en daar heb je meer aan als aan 128 mb dat misschien iets verder kan maar je cpu haald dat misschien niet eens.Op maandag 28 mei 2001 19:05 schreef psygho het volgende:
waarom geen 256mb MTEC dimmetje van 170 piek met 6ns ???, haalt ook 166mhz op cas3 , heb het hier ook draait nog op 140 met cas 222, gewoon bij norrod gekocht...
Kijk hier maar eens voor een leuke review van dat Mushkin geheugen: http://www.rorupc.nl/review.php?id=10Op maandag 28 mei 2001 18:20 schreef RenevdVeen het volgende:
FSB van 150 kun je met lucht toch amper koelen...10x150 wordt al behoorlijk moeilijk.
Pagina: 1