Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Wie heeft er net als ik een abit be6-2 en heeft deze ver overgeklokt en waarmee?
Ik heb mij P3700e wel een keer op 1100mhz gekregen maar dat duurde 3 min en toen was het einde verhaal, ik denk dat dat kwam door mijn geheugen.
Ik wil graag zien hoe mensen met dir bordje een hoge overklok hebben gehaald.
Ik heb mij P3700e wel een keer op 1100mhz gekregen maar dat duurde 3 min en toen was het einde verhaal, ik denk dat dat kwam door mijn geheugen.
Ik wil graag zien hoe mensen met dir bordje een hoge overklok hebben gehaald.
Life goes as it goes.
Verwijderd
Nou zoals je ziet loopt mijn PIII 550E op 825. 50% geclocked dus
Super stabiel, verder als die 825 ben ik nog niet gegaan, uit vrees voor me Geforce2, maar ik ga zeker binnenkort ff proberen wat ik maximaal haal.
ik heb een BE-6 maar kom niet verder dan 933
dan hangt die met booten
nu stabiel op 7 x 124
dan hangt die met booten
nu stabiel op 7 x 124
Dat is dan met zo''n slot->socket convertor??
keb me 633 celeron eens op 903 gezet met standaard intel koeler op dit bord. Waar toen werkte hij niet stabiel. Liep met een kwartier vast. Zal toch maar eens kijken voor een echte koeler.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hebben jullie ook allemaal de laaste bios update voor het bordje want volgens mij is er een functie bij gekomen. > adds a delay to the lead-off clock of zoiets
Life goes as it goes.
abit be6-2, celly 533@900@1.9v. kan nog wel iets hoger, maar dan moet ik vrij veel moeite gaan doen, en zoveel winst krijg ik er niet uit. hij draait nu gewoon met een golden orb erop op 45 graden..
Pagina: 1