[BC3] waar koop ik zon lcd-thermometer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
ik wil dus in m''n 5en een kwart inch bay een digitale themrometer bouwen voor de case temp en cpu temp. ik moet hiervoor dus een gewoon binnen buiten metertje hebben. maar het (lcd) schermpje moet er wel inpassen.

weet iemand waar ik deze kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

blokker :?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb hem van de Halfords. Is een hele mooie (om in te zagen >:) )

Hij heeft een schakelaartje aan de zijkant om te wisselen tussen binnen/buitentemp.

Als ik je een tip mag geven, sloop die sensor aan het draadje. In dat plasic zit een NTC en als je die los neemt (dus zonder behuizinkje) is hij veel kleiner en nauwkeuriger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
thnx bij halfords zal ik effe kijken. nog online ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13293

conrad, die heb ze met verlicht LCD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
bij conrad blijken ze best wel een goede te hebben http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201062640991038480&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=120514&TK_PAR[MEDIUM]= een beetje slopen en hij past mooi in een 5 1/4 bay, hij heeft zelfs backlight, is ''s nachts handig.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op maandag 28 mei 2001 10:29 schreef masterwill het volgende:
conrad, die heb ze met verlicht LCD :)
Wat is dat voor een winkel? Conrad? Waar zit die? En wat koste die thermometer?

Oh ja, ook wel belangrijk, tot hoever loopt die thermometer van Halfords :? , ik bedoel eentje die max 43graden aangeeft is niet wat ik zoek, hij moet minimaal tot 65 graden kunnen.
Ik moet dus niet zo''n suffe koorts thermometer hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-07 11:33

Bene

list incomprehension

Hele mooie bij Halfords gevonden. Backlit 12 volt :), 2 schermpjes en klokje. Interne sensor aangepast en aan een draad gesoldeerd en nu dus twee sensortjes in mijn kast hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Op maandag 28 mei 2001 10:30 schreef MGP het volgende:
bij conrad blijken ze best wel een goede te hebben een beetje slopen en hij past mooi in een 5 1/4 bay, hij heeft zelfs backlight, is ''s nachts handig.
Hij ziet er in ieder geval wel mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Conrad heeft ook inbouw LCD,s met de elektronica erachter, om de temp uit te lezen.

www.conrad.nl, ze hebben een winkel in Boekelo oid, maar het meeste is postorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Zoeken op Digidoc 5 in de pricewatch.

Pepijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 16:40
Op maandag 28 mei 2001 22:59 schreef compukaas het volgende:
ASUS i-panel bij Quote components?

revieuw op Casemod pics :)
la maar :(

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-07 16:52

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op maandag 28 mei 2001 10:33 schreef Rensje het volgende:

[..]

Wat is dat voor een winkel? Conrad? Waar zit die? En wat koste die thermometer?

Oh ja, ook wel belangrijk, tot hoever loopt die thermometer van Halfords :? , ik bedoel eentje die max 43graden aangeeft is niet wat ik zoek, hij moet minimaal tot 65 graden kunnen.
Ik moet dus niet zo''n suffe koorts thermometer hebben |:(
Ik heb ook dat zelfde ding als razorfist (die van de halfords dus). Hij kostte iets van 15 piek en z''n bereik zit tussen de -50 en de +70 graden Celsius.

Oja, het display is ook verlicht hoor! (met een gaar klein ''minigloeilampje'', maar ok beter dan nix... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3123

Bij de Halfords hebben ze er eentje die exact in een 3.5" slot past. Heb ik vandaag gekocht voor fl. 19,95. Met groen backlight en temp bereik van -50 tot 70 C
Pagina: 1