Hoe doe ik heatsinks op een chip als ik geen dubbelzeidig plakband heb of van dat artic shit spul?
Met superlijm? of is dat slecht voor chip?
Met superlijm? of is dat slecht voor chip?
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Uhm onder welke steen heb jij gezetenOp zondag 27 mei 2001 23:31 schreef strontvlieg het volgende:
Maar ik wil het NU doen. En morgen is het ZONDAG
Alle proemn in n drek
Bnet pindle#2913
Geen inspiratie
Verwijderd
Bnet pindle#2913
elke electrowinkel heeft het, zelfs LAME-electrowinkelsOp dinsdag 29 mei 2001 16:03 schreef MaStEr-D het volgende:
Jongen, ga naar de elektronicaboer op de hoek en vraag om thermalpaste. Dat móeten ze gewoonweg wel hebben, anders is die winkel lame
Verwijderd
2,50?? fak, ik ben opgelichtOp dinsdag 29 mei 2001 16:07 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
elke electrowinkel heeft het, zelfs LAME-electrowinkels![]()
meestal is een tubetje zo''n hfl 2.50...
Verwijderd
NOEM ER EEN PLZ IN BUSSUM HELP ME! of in iedergeval dichtbij!Op dinsdag 29 mei 2001 16:23 schreef MaStEr-D het volgende:
Luister o gevleugelde drollehapper,
Je moet ook naar een echte electro winkel gaan. Daar waar ze dus vanalles verkopen, van printplaat, schroeven, koper tot hele stopkontacten. Daar kun je echt wel koelpasta halen.
En die winkel, dat Radio Veld, gewoon opgeven bij de consumentenbond voor het vals voeren van een winkelnaam die duidt op electronica(kennis)
score: 0 (overbodig)Op dinsdag 29 mei 2001 16:34 schreef pmponer het volgende:
Doe er lekker tandpasta op JOH kan jou het schelen...
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
+1 inzichtvolOp dinsdag 29 mei 2001 16:34 schreef pmponer het volgende:
Doe er lekker tandpasta op JOH kan jou het schelen...
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Huuuuuuuuuh?Op dinsdag 29 mei 2001 16:13 schreef strontvlieg het volgende:
Nah, ik woon in bussum. Ik ga naar radio veld. En vraag hebben jullie hitte geleidende lijm? NEE Hebben jullie koelpasta? NEE Is superlijm goed voor je chipset? NEE.
Superlame winkel dus
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA