[BC3] FSB in bios?

Pagina: 1
Acties:

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Iedereen heeft het erover dat je de FSB kan veranderen in je bios
Dus ik doe bij opstarten DEL en kom in bios ik al die schermpies door zoeken maar nergens zie ik het woord FSB staan oid wat er op lijkt kan dit mischien aan me mobo liggen?
Ik heb een Elite(Groep) P6LXP-Me mobo en winbond W83977EF clockgenerator en Chipset: Intel i440LX
Het is een Celleron 366 mhz
Genoeg info zo??
Hopelijk weet iemand antwoordt

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 21:20
zoniet dan niet. Zul je het met jumpers/dipswitches moeten doen

• BigB
  • Niet online
Gewoon jumpertje eruit halen dus?

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
Ik heb het probje ook bij me PII 266. Ik die akllemaal switches ze staan 2 ,4,5,6 omhoog ofzo wat zegt dit?

• answer_man
  • Laatst online: 10:11
probeer anders gewoon je geheugen MHz''jes omhoog te krikken als je het woord FSB niet kan vinden

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 23:23 schreef BigB het volgende:
Gewoon jumpertje eruit halen dus?
Nee, je kan met jumper-settings je FSB instellen, staat ergens in je handleiding.

Verwijderd

kijk ff op de site van je mobo fabrikant en download de handleiding... daar staat wel in welk jumpertje/dipswitch waar moet voor welke FSB/multiplier

Verwijderd

Wat nou als je in de BIOS je FSB te hoog instelt en je bak niet meer post. Hoe herstel je dat dan?

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 11:06 schreef Apoc2 het volgende:
Wat nou als je in de BIOS je FSB te hoog instelt en je bak niet meer post. Hoe herstel je dat dan?
Effe het batterijtje eruit halen. :)

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 16:02
Op maandag 28 mei 2001 11:31 schreef KIP het volgende:

[..]

Effe het batterijtje eruit halen. :)
Ik zou gewoon insert ingedrukt houden bij het aanzetten van de pc. Dan gaat alles weer op default nl.

Frostie

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Pagina: 1