Toon posts:

[BC3] [newbie].. julie ongelofelijke raamwerken :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb mij de afgelopen maand(en) verdiept in het tweaken/overclocken. Mijn Amd thunderbird is op dit moment 800@950.

Wat ik nog graag zou willen doen aan mijn systeem is zo''n raam aan de zijkant. Nou is mijn vraag, hoe de f*ck doen julie dat? :)

Is dat gewoon een kwestie van zagen,slijpen en vijlen? En dan een stuk plexiglas er naast?

Alvast hartstikke bedankt! :) :)

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:25
Jep, en als je ff de search gebruikt kun je er denk ik genoeg over vinden..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad even gezocht, maar ik kreeg alleen maar mooie foto''s terug.

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:25
Hmm ok..
Maar het is idd een kwestie van mooi aftekenen, uitzagen, vijlen, plexi erachter (vastlijmen, of met boutjes), neon erachter 8-) .

Verwijderd

ik heb gewoon een decoupeer zaag gebruikt gaat perfect!!

Volgens mij vind je met een search meer als alleen foto''. Probeer het nog een keer zou ik zeggen!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik zou er niet aan beginnen zonder ''professionele'' apparatuur zoals electrische zaagen dingen en slijpdingen (dremels??ofzo) want ik ben ook al paar dagen met case mod bezig, maar met een ijzerzaag ;) nouw, nu moet ik me kast wel gaan spuiten want zit vol krassen en shit. maarja knopjes en dingen zijn niet zo moeilijk, gewoon gaten boren enzo, be creative. je kan zoon beetje alles op je voeding aansluiten. gewoon ff op http://www.virtualhideout.net kijken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hier wordt het allemaal uitgelegd....althans een groot deel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ok, gelukkig hebben we hier al dat soort apparatuur (slijptollen, zagen, etc..) liggen. Ik ga van de week is kijken wat ik kan doen...

Bedankt mensen!

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
The magic word is niet alleen "dremel" maar kan voor simpele figuren ook gerust "decoupeerzaag met ijzerzaagje" zijn!! Foto''s van mijn casemod met AMD logo komen zsm online! (Alleen nog ff inscannen) ;-)

Dat dan weer wel......

Pagina: 1