[BC3] Casemod pics

Pagina: 1
Acties:

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 21:58

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
tijdje geleden al foto''s, nu is m''n mod zo goed als af (zeg nooit nooit.. ;))

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod2.jpg

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Niet supere fotos maar ziet er al leuk uit :)

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Zier er mooi uit!

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• Chiron

Chiron

Topicstarter
note:
dat gele geval is mijn koeler, een Alpha PEP66t met een 80x80 Sunon koeler erop ipv de 60x60 ys-tech, ding is nu niet meer hoorbaar

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:00

RvV

Zo''n blowhole aan de voorkant vind ik wel mooi. Daar zal ik van de zomer ook eens aan beginnen. :)

Y'24

• Melvin15397
  • Laatst online: 23:26
Mooi gedaan :P

• Chiron

Chiron

Topicstarter
ik wil nog een paar blauwe ledjes binnenin maken, wat voor weerstand moet erop als ik em op de 5v molex zet? (ledjes zijn iets van 2 a 2,5v)

Verwijderd

:9~

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zondag 27 mei 2001 21:15 schreef Ener-G het volgende:
note:
dat gele geval is mijn koeler, een Alpha PEP66t met een 80x80 Sunon koeler erop ipv de 60x60 ys-tech, ding is nu niet meer hoorbaar
Veel verschil in temp ?

Alle proemn in n drek

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 21:58 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

Veel verschil in temp ?
cpu is nu gemiddeld 44 graden, werd eerst 39 met de ys-tech
maar het ging me voornamelijk om de herrie, kast is nu praktisch geruisloos en klonk eerst als een cirkelzaag

Verwijderd

Zet de oude fan er maar weer op, en schaf deze aan:
Afbeeldingslocatie: http://www.ronell.com/_borders/image002.jpg
Liever een beetje herrie dan een warme pc :)

Verwijderd

wat zijn dat ? ijsblokjes ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Lol, gehoorbescherming dingen. :Y)

BijTheWeej, wil je proc echt maar 100 Mhz verder? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

ik denk dat het glazen?? oordopjes zijn ofzo :?

Where is it?

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 10:38
ik d8 dat het oor plugjes zijn (hoe heten die dingen)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op zondag 27 mei 2001 22:28 schreef Rembo het volgende:
Zet de oude fan er maar weer op, en schaf deze aan:
[afbeelding]
lol :d

leuke mod!!!

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 22:28 schreef Rembo het volgende:
Liever een niet-overgeklokte of zelfs ondergeklokte pc die stil is...

Verder wel een mooie mod! Dat raampje vinnik er persoonlijk niet mooi uitzien (vind het binnenste van een computer lelijk). Maar het is wel netjes gedaan. En die fan aan de voorkant ziet er wel mooi uit!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 13:53

drice

Loading...

Stond die ook niet op Netgamez want daar heb ik net zo''n kast gezien:)

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

• Chiron

Chiron

Topicstarter
euh nee verder dan 1000 mhz heb ik nog niet echt geprobeerd, had eerst een coolermaster galileo koeler (zo''n koperen prutsding met van die heatpipes) en daar wilde ie niet verder dan 1000, dus heb ik hem daar maar op laten staan, hij draait 1000 met standaard voltage en dat vind ik eigenlijk best hard zat voorlopig, misschien binnenkort weer

en over het interieur, is idd nog niet helemaal naar wens, er komen nog wat xtra blauwe ledjes in de kast en ik zit er nog over te denken om m''n chassis te spuiten maar ben er nog niet helemaal uit welke kleur, misschien licht of diepblauw

hints/ideas? :)

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 22:43 schreef drice het volgende:
Stond die ook niet op Netgamez want daar heb ik net zo''n kast gezien:)
euh nee niet dat ik weet? url? :)
voorzover ik weet staat ie alleen hier, en binnenkort op virtualhideout

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Mag ik een bakje?
(Niet voor de :r maar voor de :9~ natuurlijk!!!)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-08 13:57
Ja, dan heb je een raam in je kast, en dan kijk je tegen dat lelijke oranje tape om je heatsink aan. Kun je het dan niet beter met zo''n fanguard doen?

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 23:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ja, dan heb je een raam in je kast, en dan kijk je tegen dat lelijke oranje tape om je heatsink aan. Kun je het dan niet beter met zo''n fanguard doen?
een fanguard? das toch zo''n rooster?

mooie mod trouwes :9~

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 23:40 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
een fanguard? waarom zou ik die nodig hebben? die komt toch _op_ de fan? dan zit de tape nog altijd aan de zijkant :+

anyway het werkt nu, tezijnertijd vouw ik wel een converter uit blik of aluminium ofzo, maar ik heb nou niet echt een aluminium plaat liggen en ook geen vouwschema ervoor

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-08 13:57
Nee, iemand had een 8cm fan op zn 6cm heatsink gezet door een fanguard op de heatsink vast te schroeven (met revetringen ofzo), en daar dan de 8cm fan op te schroeven. Netter en steviger als dat denk ik :).

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 08:30

DaRoot

Some say...

Op zondag 27 mei 2001 21:49 schreef Ener-G het volgende:
ik wil nog een paar blauwe ledjes binnenin maken, wat voor weerstand moet erop als ik em op de 5v molex zet? (ledjes zijn iets van 2 a 2,5v)
Bij ledjes kun je de weerstand vrij makkelijk berekenen. Je moet een aantal dingen weten: Voedingsspanning van de LED (meestal rond de 2 volt), stroomsterkte die je door de LED wilt laten lopen (meestal rond de 20 mA) en de hoogte van de spanning die je ervoor wilt gebruiken. Je berekent het als volgt: Neem de geleverde spanning, trek daar de voedingsspanning van de LED van af. Deel de uitkomst in Volts hiervan door de stroomsterkte in Amperes. Je hebt dan de waarde van de benodigde weerstand in Ohms. In dit geval zou de weerstand dus worden: 5 Volt - 2 Volt = 3 Volt. 3 Volt gedeelt door 0,02 Ampere = 150 Ohms. Bij andere spanningen en stroomsterktes komen er uiteraard andere waardes uit voor de weerstand. Neem een standaard waarde die er het dichtst bij ligt.
Suc6!!

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zondag 27 mei 2001 23:53 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Nee, iemand had een 8cm fan op zn 6cm heatsink gezet door een fanguard op de heatsink vast te schroeven (met revetringen ofzo), en daar dan de 8cm fan op te schroeven. Netter en steviger als dat denk ik :).
oww ahaa op die fiets.. maar ik had geen fanguard nodig, bovendien bij dat alpha blok zit de fan aan de zijkant en dat past niet, of ik moet die shroud aan de bovenkant draaien maar dan gaat de hele effectiviteit van het blok verloren

• white_panther
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

Op maandag 28 mei 2001 00:03 schreef DaRoot het volgende:

[..]

Bij ledjes kun je de weerstand vrij makkelijk berekenen. Je moet een aantal dingen weten: Voedingsspanning van de LED (meestal rond de 2 volt), stroomsterkte die je door de LED wilt laten lopen (meestal rond de 20 mA) en de hoogte van de spanning die je ervoor wilt gebruiken. Je berekent het als volgt: Neem de geleverde spanning, trek daar de voedingsspanning van de LED van af. Deel de uitkomst in Volts hiervan door de stroomsterkte in Amperes. Je hebt dan de waarde van de benodigde weerstand in Ohms. In dit geval zou de weerstand dus worden: 5 Volt - 2 Volt = 3 Volt. 3 Volt gedeelt door 0,02 Ampere = 150 Ohms. Bij andere spanningen en stroomsterktes komen er uiteraard andere waardes uit voor de weerstand. Neem een standaard waarde die er het dichtst bij ligt.
Suc6!!
dam !! ik weet niet waar je dit geleerd hebt maar het is gewoon R=U/I of te wel de weerstand is de spanning gedeelt door de stroom.

je moet pas met amperes gaan rekenen als je meer dan 25 ledjes op 1 voorschakel weerstand wilt zetten |:(

[edit typo]

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Op maandag 28 mei 2001 00:29 schreef white_panther het volgende:

[..]

dam !! ik weet niet waar je dit geleerd hebt maar het is gewoon R=U/I of te wel de weerstand is de spanning gedeelt door de stroom.

je moet pas met amperes gaan rekenen als je meer dan 25 ledjes op 1 voorschakel weerstand wilt zetten |:(

[edit typo]
Wat ik met Amperes bedoel, is dat je de stroom die een LED nodig heeft, bij de berekening omzet in Amperes en NIET in milli-Amperes... Anders krijg je in dit geval 3 Volt gedeelt door 20 mA = 0,15 Ohm. |:( Zeg dan maar dag tegen je LED... en als je niet oppast, gaat je voeding dat helemaal niet leuk vinden... Wat ik dus bedoel is dat je ff rekening moet houden met de eenheid van de waardes. R=U/I klopt helemaal, maar je moet de juiste eenheden invullen. Dus milli-volts en milli-amperes, of volts en amperes...

• Chiron

Chiron

Topicstarter
hm hoeveel ohm wordt het nou? :?

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Het wordt in dit geval dus 150 Ohm ;)

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Het wordt dus 150 Ohm ;)

• Chiron

Chiron

Topicstarter
oke thanx
:)

Verwijderd

nice :9~

vet groot raam :9

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 22:55 schreef compukaas het volgende:
900@1000, nep tweaker
maar 5 postingen nep gotter

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

900@1000, nep tweaker
heeh valt mee mijn duron 800 liep eerst vet lekekr op 1100 en nu komtie enit meer boven 850 :( op 1.85v :(

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
Op zondag 27 mei 2001 21:10 schreef Ener-G het volgende:
tijdje geleden al foto''s, nu is m''n mod zo goed als af (zeg nooit nooit.. ;))

[afbeelding][afbeelding]
hee stoer ik ga ook die finger guards plaatsen op mijn aopen

maar wat vindt je van de mijne
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalice.f2s.com/images/mvc-001f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalice.f2s.com/images/mvc-003f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalice.f2s.com/images/mvc-002f.jpg

netwerk switch casemod :9

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Chiron

Chiron

Topicstarter
900@1000, nep tweaker
tsja hij wou gewoon niet harder |:(
maar ik kan ongetwijfeld rustiger slapen (en mijn vriendin ook >:)) terwijl mijn pc aanstaat dan jouw bak

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op maandag 28 mei 2001 23:07 schreef Barracuda_1 het volgende:

[..]

hee stoer ik ga ook die finger guards plaatsen op mijn aopen

maar wat vindt je van de mijne
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

netwerk switch casemod :9
ehm heel mooi die rooie kruisjes? :?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ziet er goed uit, foto''s hadden misschien wat beter gekunt, maar kan er mee door. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 28 mei 2001 23:00 schreef victorb het volgende:

[..]

maar 5 postingen nep gotter
Geweldige opmerking 8-) .

Maareh, vanwaar al die enorme fans erop? werd-ie gevaarlijk heet ofzo????

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op maandag 28 mei 2001 23:18 schreef JvS het volgende:

[..]

Geweldige opmerking 8-) .

Maareh, vanwaar al die enorme fans erop? werd-ie gevaarlijk heet ofzo????
nee hij maakte met standaard aopen voedingsfan en de 6x6 ys-tech op m''n alpha een gigantische klere herrie
12x12 draait op 7 volt en die 8x8 sunon is een stuk stiller dan de ys-tech

• BC3 Victim
ff een vraagje: met wat voor gereedschap heb je gaten gemaakt voor die raampjes?? bij mij werden het allemaal splinters aan de zijkant en moest flink schuren..jij ook??
(owh ja..ook splinters in me handen |:( )

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op maandag 28 mei 2001 23:52 schreef Kev0867 het volgende:
ff een vraagje: met wat voor gereedschap heb je gaten gemaakt voor die raampjes?? bij mij werden het allemaal splinters aan de zijkant en moest flink schuren..jij ook??
(owh ja..ook splinters in me handen |:( )
euh met wat voor apparaat heb je die gaten gemaakt dan??

ik heb gewoon hard-core een decoupeerzaag gebruikt. _met_ werkhandschoenen :7

Pagina: 1