De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als ik een afstandsbediening had wel ja.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zou ik ook wel eens willen weten !!
Het is namelijk heel lastig als je aan het gamen bent en het volume volledig open ! En men boxen staan veel te ver weg
Het is namelijk heel lastig als je aan het gamen bent en het volume volledig open ! En men boxen staan veel te ver weg
Dat bedoel ik nou juist. Ben je red alert 2 aan het spelen staat het geluid kij hard
Verwijderd
Zoals al eerder gezegt koop een multimedia keyboard 
Ik heb er 1 van trust iets van 70 piek. Ik weet alleen niet meer waar was erug lang geleden.
Ik heb er 1 van trust iets van 70 piek. Ik weet alleen niet meer waar was erug lang geleden.
we zijn toch tweakers.
idee.
sloop je multi-media keyboard uit elkaar, kijk hoe die knopies werken.
post de foto''s, en hoppa, probleem opgelost
idee.
sloop je multi-media keyboard uit elkaar, kijk hoe die knopies werken.
post de foto''s, en hoppa, probleem opgelost
Als je dan kijkt hoe ze werken en je maakt het na dan moet je wel op ps2 aansluiten dus dan heb je geen poort voor je toetsenbord meer.
Plus de software regelt ook nog een belangrijk deel en hoe kom je daar achter...?
Plus de software regelt ook nog een belangrijk deel en hoe kom je daar achter...?
Dat is nou mijn probleem. Er staat een topic in deze lijst over winamp. Iedereen kan zoiets maken om bijvoorbeeld het volgende nummer te starten. Ik neem aan dat een of andere programmeur dat wel kan regelen voor het hoofdvolume van windows.
Thanx Viper.
Thanx Viper.
Pagina: 1