[BC3] Een volumeknop voor windows extern ?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb net de controller voor winamp in elkaar geknutseld waarmee je volgende nummer, vorige nummer enz. kon aangeven.

Is zoiets ook mogelijk voor het hoofdvolume in windows? Is wel makkelijk voor als je aan het gamen ben over je stereo en je stereo staat aan de andere kant van je kamer.

Alvast bedankt Viper

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dan pak je de afstandsbediening :+

• BC3 Victim
Als ik een afstandsbediening had wel ja.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

het is zeker mogelijk.

Verwijderd

ja dat zit standaard op mijn multimedia toetsenbord :)

• The_wave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 20:15
Zou ik ook wel eens willen weten !!
Het is namelijk heel lastig als je aan het gamen bent en het volume volledig open ! En men boxen staan veel te ver weg :(

• BC3 Victim
Dat bedoel ik nou juist. Ben je red alert 2 aan het spelen staat het geluid kij hard

Verwijderd

Zoals al eerder gezegt koop een multimedia keyboard :)

Ik heb er 1 van trust iets van 70 piek. Ik weet alleen niet meer waar was erug lang geleden.

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 10:38
we zijn toch tweakers.

idee.
sloop je multi-media keyboard uit elkaar, kijk hoe die knopies werken.
post de foto''s, en hoppa, probleem opgelost

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:49
Als je dan kijkt hoe ze werken en je maakt het na dan moet je wel op ps2 aansluiten dus dan heb je geen poort voor je toetsenbord meer.

Plus de software regelt ook nog een belangrijk deel en hoe kom je daar achter...?

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• BC3 Victim
Dat is nou mijn probleem. Er staat een topic in deze lijst over winamp. Iedereen kan zoiets maken om bijvoorbeeld het volgende nummer te starten. Ik neem aan dat een of andere programmeur dat wel kan regelen voor het hoofdvolume van windows.

Thanx Viper.

Pagina: 1