Op zondag 27 mei 2001 20:21 schreef M_G_ het volgende:
Mooie mod, alleen dat anaalrose is

de foto is gemaakt in de gang om 24.00 uur s''avonds dus. vervolgens is het TL licht aanwezig en hebben we de foto''s met flitser gemaakt. de echte kleur van de koffer is donkerrood. gamma had ook geen andere kleur meer...
Op zondag 27 mei 2001 20:24 schreef iefje het volgende:
Waar zit die CD-ROM?
cd-rom gebruik ik alleen voor de install van de os. ennuh het zag er ook lelijk uit als ik de cd-rom erin bouwde.
Op zondag 27 mei 2001 20:28 schreef koentjuh het volgende:
Hmmmz...dit wil ik dus ook gaan doen deze week.
Heb alleen een paar vraagjes:
Hoe heb je het moederbord vast gezet? Heb je er nog wat speciaals ondergelegd?
Waar heb je dat dingetje vandaan waarmee je de kaartjen vast zet? gewoon uit een oude kast gesloopt???
ik heb onder de mobo een stuk karton en 2 antistatische zakjes gelegd (kapot gemaakt zodat ze enkel liggen dus geen zakje meer is). daarop vervolgens mobo op gelegd. héél voorzichtig ff boren zodat er een gaatje is mobo weghalen en boren maar. vervolgens gewoon met bouten en moertje vast gemaakt.
ik heb van iemand een hele oude kast gehad. het bedrijf had die kast al getrashed en ik zei ik heb alleen een kast nodig dus als je daaraan kan komen. vervolgens alleen dus dat leuke PCI rekje gesloopt en de rest getrashed. dus ik zou zeggen ga bedrijven langs enzo...
Op zondag 27 mei 2001 20:55 schreef charles het volgende:
Is dat een echte Geforce2 Gpu (als sleutelhanger)?
jaja

Op zondag 27 mei 2001 20:40 schreef Vidra het volgende:
He Tim, het is je weer gelukt, om een leuke casemod te maken...wat is het volgende project.. Je laptop modden

neej vidra de nieuwe laptop via pc prive project van 4600,- laat ik met rust.
Op zondag 27 mei 2001 21:55 schreef meendering het volgende:
Cewl joh!
Jij hebt echt teveel vrije tijd zo te zien!

Had ik maar meer vrije tijd, maarja ik moet werken voor me centjes....

tja ik had 6 dagen vrij

van woensdag middag tot dinsdag. maar deze mod heeft maar 2 dagen geduurd.
Op zondag 27 mei 2001 21:51 schreef Demoniac het volgende:
Vette mod zeg!
Maareh, waarom heb je de fdd er wel in gebouwd? Die heb je toch ook bijna nooit nodig... Ik heb em ook niet in mijn gewone pctje en moet em 2 keer per jaar aansluiten om een keer hdd te formatteren of een driver te installeren...
ik heb er 35 piek voor betaald en ik zal hem gebruiken ook...
Op zondag 27 mei 2001 21:22 schreef Halon 1202 het volgende:
Alleen een kleine (irri) opmerking.
Stel dat je op locatie bent met je koffer en je ziet dat je je ps2 muis bent vergeten. Dat is jammer. Hmm gelukkig hebben ze daar (op die lokatie) wel een aantal muizen liggen alleen helaas zijn het 9 pins com poort muisjes. Maar ja dat was het eigenlijk.
Ziet er goed uit.. Leuk idee die aan/uit knop..
we hebben vandaag ermee gewoon geinternet zonder muis

khad geen muis over. en met Tab, Enter en Alt + pijltje kan je veel doen

.
Op zondag 27 mei 2001 22:30 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
He, over die mooie 12 CM cooler. Blaast die naar binnen of naar buiten? Zo te zien blaast hij naar buiten, want de meeste ventilators blazen richting de achterkant (waar een stikker zit). En die stikker en achterkant zie ik door de fanguard. Maar als dat ding naar buiten blaast en die voeding ook, wat is dan de intake? Hij zuigt hem dan soort leeg en er komt geen nieuwe lucht bij. Denk er maar effe goed over na.
ik heb hier over naged8 om nog een 8cm te plaatsen. als dat zow is dan zal ie naast de floppy moeten. btw ik merkte dat de voeding weinig lucht uit blaast dus ik denk dat die misschien wel zuigt maar daar ga ik nog wel ff naar kijken.
Op zondag 27 mei 2001 22:30 schreef Xtreem_Machine het volgende:
Hij ziet er heel stoer uit. Heel netjes gedaan.
Alleen waarom stop en een SERVER in een koffer?? Als je er een LAN bak in had gestopt zeg ik ja maar een server.
maar toch heel bruut!!!!
koffer was goedkoper dan een kast. en ik had een voeding over en ik vond dit wel cool.

Op zondag 27 mei 2001 23:04 schreef Crazy A het volgende:
Super strak !! Lekker clean enzo !!
Misschien dat je er voor een lan nog een extra HDtje in kan zetten.
er komt hoogtens een xtra hdd bij voor een ftp servertje maar de bedoeling is meer dat ie gewoon me internet en printer deelt. ennuh in me eigen pc heb ik al 70Gb dus daar kan ik meer dan genoeg opslaan

.
Op zondag 27 mei 2001 23:12 schreef Tampie2000 het volgende:
netjes man!!
vraagjes: Wat zijn de maten van dat koffertje..? en van het moederbord?
tis gewoon een ATX mobo en een standaard Gamma koffertje van fl 40,- . als je psiece maten wil weten ICQ/mail me maar.
iedereen bedankt voor jullie positieve posts