De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat zijn aardig relaxte fan-addapters.
Er staat in de review dat ze bij OCH te koop zijn. Maar heeft iemand een precies adres waar ze deze verkopen ?
Er staat in de review dat ze bij OCH te koop zijn. Maar heeft iemand een precies adres waar ze deze verkopen ?
Geen inspiratie
maar, het maakt dus niet uit of zo''n fan zuigt of blaast (ja, ik weet het, ik kan ook search gebruiken, heb ik ookal gedaan, niet echt gevonden)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Voorop de site.Op zondag 27 mei 2001 20:01 schreef martijn12345 het volgende:
Dat zijn aardig relaxte fan-addapters.
http://www.overclockershideout.com/
Bij een 60mm fan maakt het nouwelijks verschil. Bij een grotere fan wel.
Wat ik ervan weet is dat alpha''s het doorgaans beter doen met de fan blazend (lucht weg van cpu) en de rest het beter doet met zuigend (lucht naar cpu toe)
Wat ik ervan weet is dat alpha''s het doorgaans beter doen met de fan blazend (lucht weg van cpu) en de rest het beter doet met zuigend (lucht naar cpu toe)
Geen inspiratie
Pagina: 1