De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Plaatjes:
http://www.gundata.net/waterkoeling
(Proc wordt zo''n 27/28 graden zonder koe, en 35/36 met koe...))
(Het resevoir is gewoon gehaald bij de vishandel, daar doen ze levende vissen in...)
Binnenkort wat mooiere plaatjes...
Intentionally left blank.
Verwijderd
Maar voor de rest ziet het er wel aardig uit.(jouw set-up werkt tenminste. Ik ben mijn eigen blok aan het maken en dat is niet zo''n succes. kijk ff op welcome.to/H2OCooling)
En, ik ga nu even m''n pizza op eten, en dan nog eens proberen die foto''s te maken, en dan wat beter...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verkeerde login
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik ga nu even een kachel slopen, en daar dan radiator van maken...
Ik heb nog wel meer, maar toevallig is elke webcam bagger, en als je je dikke d0rkie bril had opgedaan had je gelezen dat ik binnenkort een echte digitale camera krijg.Op zondag 27 mei 2001 19:10 schreef Vo0 het volgende:
Je krijgt 4 ruige computers en je hebt z''n bagger webcam![]()
Maar ''t ziet er wel cool uit
Verwijderd
Sorry ik heb geen bril. En niet elke webcam is bagger want iemand die ik ken heeft er ook een en die maakt ruigscherpe foto''s.Op zondag 27 mei 2001 19:11 schreef Bitfreak het volgende:
[..]
Ik heb nog wel meer, maar toevallig is elke webcam bagger, en als je je dikke d0rkie bril had opgedaan had je gelezen dat ik binnenkort een echte digitale camera krijg.
En ja digicam is natuurlijk stukken beter.
Verwijderd
Dan krijg je een betere flow.
Huidige temp na nieuw water erin:
Water temp: 19C
Proc temp: 24C
Kamer temp: 23C
Maar heb je je kamer nu nog steeds niet opgeruimd
Me ouders hoeven alleen deur open te maken, goedemorreguh te roepen, en deur dicht te slaan en ik ben wakker...
Als je slang niet op waterblok aansluit, een fontein door de kamer, aansluit op waterblok en dan uitgang dan seipelt het eruit, dus 600 l/uur maar terug gezet, en ga die 1200''s wel usen voor zeer dikke radiator, heb ook nog ''n 2400 l/uur hier liggen, maybe die voor radiator?
Verwijderd
Je pomp wordt alleen maar geknepen, want dat pompie kan helemaal geen druk opbouwen.
Alleen, met ''n radiator, koelt het water dan wel af?
ik zie totaal niks, page wil niet laden.