[BC3] Waterkoeling setup (bijna) klaar!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb vage pics gezien, maar deze slaan echt alles :+

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:44

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb vandaag lekker zitten knutselen met een Swiftech koelblok... Ik vond hem eerst LOMP groot en nu vind ik hem toch wel toffies... Alleen nu nog wachten op m''n radiator :)

Plaatjes:
http://www.gundata.net/waterkoeling

(Proc wordt zo''n 27/28 graden zonder koe, en 35/36 met koe...))

(Het resevoir is gewoon gehaald bij de vishandel, daar doen ze levende vissen in...)

edit:

Binnenkort wat mooiere plaatjes...

• aKra

aKra

Achja... Zo''n webcam die 8MB geheugen heeft maakt niet zeer mooie foto''s, maar het kan er mee door...

Nog even wachten op m''n Coolpix :(

Verwijderd

Beetje lomp reservoir!! Je hebt je hele kamer gebaricadeerd.

Maar voor de rest ziet het er wel aardig uit.(jouw set-up werkt tenminste. Ik ben mijn eigen blok aan het maken en dat is niet zo''n succes. kijk ff op welcome.to/H2OCooling)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-05 18:34

Flexx

This side up

Je wil die nummertjes laten zien van de temp enzo, maar deze zijn dus echt totaal niet te zien. Misschien ff je camera goed scherp stellen en stil houden tijden het nemen van de foto.

• aKra

aKra

Flexx, de camera focused helemaal niet, daarnet getest... Kan ik niks aan doen, zoals ik al zei, wachten op m''n Nikon Coolpix, heb ik tenminste 2100xnogiets scherpe foto''s :)

En, ik ga nu even m''n pizza op eten, en dan nog eens proberen die foto''s te maken, en dan wat beter...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 02:08
nice :) , maar aleen jammer van die bagger camera :(, ben benieuwd waneer je echt mooie plaatjes hebt, dat moeten we zekers ff zien!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Wollige
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Zou je ipv opnames ven je scherm even een screenshot willen maken met PintScreen ? (die knop zit niet voor niets op je toetsnbord) Daarmee capture je het beeld en dan hoef je het alleen maar de pasten in bv Paint. Geeft toch een wat beter plaatje. Als je alleen van het actieve progje een screenie wilt maken gebruik dan alt+printscreen. Alvast bedankt (kunnen we de getalletjes ook bewonderen).

• BC3 Victim
edit:

Verkeerde login

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• aKra

aKra

Het water is op het moment 26C (was iets rond de 10...) en de proc is nu 30C...

Ik ga nu even een kachel slopen, en daar dan radiator van maken...

Verwijderd

Je krijgt 4 ruige computers en je hebt z''n bagger webcam |:( |:(

Maar ''t ziet er wel cool uit :)

• aKra

aKra

Op zondag 27 mei 2001 19:10 schreef Vo0 het volgende:
Je krijgt 4 ruige computers en je hebt z''n bagger webcam |:( |:(

Maar ''t ziet er wel cool uit :)
Ik heb nog wel meer, maar toevallig is elke webcam bagger, en als je je dikke d0rkie bril had opgedaan had je gelezen dat ik binnenkort een echte digitale camera krijg.

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 19:11 schreef Bitfreak het volgende:

[..]

Ik heb nog wel meer, maar toevallig is elke webcam bagger, en als je je dikke d0rkie bril had opgedaan had je gelezen dat ik binnenkort een echte digitale camera krijg.
Sorry ik heb geen bril. En niet elke webcam is bagger want iemand die ik ken heeft er ook een en die maakt ruigscherpe foto''s.

En ja digicam is natuurlijk stukken beter.

Verwijderd

Heb je die knietjes nog op je swift zitten of niet (bijna niet te zien) anders zou ik er van die rechte 3/8 nippels als ik jou was.
Dan krijg je een betere flow.

• aKra

aKra

Klopt M_G, ik heb ze al besteld bij ''Kerkhof'', alleen dat duurt weer even... En dan ook nog eens helemaal uit elkaar halen, weer niet zoveel zin in...

Huidige temp na nieuw water erin:

Water temp: 19C
Proc temp: 24C
Kamer temp: 23C

Verwijderd

Als je de binnen kant zou meten kom je op 5mm.En straks op +/-9mm >:)

• BC3 Victim
Lachu!

Maar heb je je kamer nu nog steeds niet opgeruimd ;)

• aKra

aKra

Alsof ik dat zou moeten...

Me ouders hoeven alleen deur open te maken, goedemorreguh te roepen, en deur dicht te slaan en ik ben wakker...

• aKra

aKra

Zou het nu overkill zijn als ik er een Eheim 1200 l/uur pompje op hang ipv 600 l/uur?

• aKra

aKra

Yep, overkill...

Als je slang niet op waterblok aansluit, een fontein door de kamer, aansluit op waterblok en dan uitgang dan seipelt het eruit, dus 600 l/uur maar terug gezet, en ga die 1200''s wel usen voor zeer dikke radiator, heb ook nog ''n 2400 l/uur hier liggen, maybe die voor radiator? >:)

Verwijderd

LOL het maak geen fuck uit hoeveel liter je pomp kan verplaatsen. Al neem je een 2000 literpomp, de doorlaat van je slang,waterblok en radiateur zijn van invloed op de flow.
Je pomp wordt alleen maar geknepen, want dat pompie kan helemaal geen druk opbouwen.

• aKra

aKra

Hmmm... Hij loopt nu wel O.K., en is lekker stil... Alleen de fan van het mobo & voeding draait nog...

Alleen, met ''n radiator, koelt het water dan wel af?

• BC3 Victim
zekers wel, en met een paar fans op je radiator nog meer, maar dan heb je weer lawaai.

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 21:04
Server down?

ik zie totaal niks, page wil niet laden.
Pagina: 1