Weet iemand dat? Want iedereen is zo enthosiast over die koeler...terwijl ik hem ronduit slecht vind...
Ik heb dan ervaring met Fop32 ...niet met Fop32-1
Ik heb dan ervaring met Fop32 ...niet met Fop32-1
Geen inspiratie
Verwijderd
Radiate geeft aan: 103.2 watts bij 1500mhz op 2.05 volt. Das maximale wat progje kan weergeven. Dus dat van hem zal nog iets meer zijnOp zondag 27 mei 2001 17:20 schreef martijn12345 het volgende:
zal best dat ie niet zo geweldig koelt bij jou. reken eens uit hoeveel warmte je TB niet genereert.
Alle proemn in n drek
Geen inspiratie
Verbaast me niks die coolermasters zijn zo slecht nog niet. Als je dan de beste hebt die er is, zal die best beter zijn als de fop32.Op zondag 27 mei 2001 17:35 schreef NoStra het volgende:
Mja..daar heb ik het nog niet eens over...ook gewoon op std 1200Mhz op 1.75Volt...rond de 60 graden...en dan heb ik nog niet eens de kast dicht...
Goede koelpasta ertussen. De std Coolermaster EP5-6I11(de vetste die er is) doet het in vergelijking veel beter... rond de 50 graden stressed.
Gemodde coolermaster met 92mm fan eropgeschroefd geeft 38graden op 1200Mhz. En 58graden op 1533Mhz @2.13V.
Geen inspiratie
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het zou idd wel eens kunnen dat de clip van de FOP32 niet genoeg druk ontwikkeld om je core goed te raken. De oude Fop32 was trouwens ook nog gewoon zwart, terwijl de Fop32-1 zo''n blinkend geval is.Op zondag 27 mei 2001 18:47 schreef Vo0 het volgende:
Verschil tussen FOP32 en FOP32-1 is de clip. Bij de laatstgenoemde is die simpelweg beter.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Die van mij hoor je welOp maandag 28 mei 2001 18:02 schreef KarlMarX het volgende:
Ik heb ook een Aopen voeding, maar die hoor ik niet hoor... dus wat bedoel je daarmee?
Die van mij heeft geen extra koeling en gaat ook tot 250 in windoos. niet in games....Op maandag 28 mei 2001 21:19 schreef Xanandu het volgende:
Vraagje, hoe krijg jij je geforce2mx op 250mhz? bij mij begint ie op 220 al te mekkeren (ja, ik heb xtra fans erop zitten)
Geen inspiratie
Verwijderd
Verwijderd
Kijk eens goed rond op tweakers of GoT, ik weet zeker dat ik al foto''s heb gezien. Het gaat trouwens heel makkelijk. Je moet alleen de clipjes waarmee de 60mm fan vastzit een beetje verbuigen.Op dinsdag 29 mei 2001 18:25 schreef Wampie het volgende:
He kerstmanneke, volgens mij gaat het plaatsen van een 80mm op een FOP nogal moeilijk, omdat de FOP niet vlak is aan de bovenkant en werkt het volgens mij niet goed.
Maar ik kan geen goed plaatje vinden van de bovenkant van de FOP, dus ik weet het niet zeker. Een Alpha werkt in ider geval makkelijker, vandaar dat ik ook op zoek ben naar een goedkope of evt 2e handse Alpha PAL6035 Heatsink.
Volgens mij is dat dezelfde fan die ik voor 11 piek bij display elektro kocht!Op dinsdag 29 mei 2001 18:43 schreef Wampie het volgende:
He Vo0, Sunon heeft een mooie 80mm fan met 44cfm en maar 36dB, zie www.ned-cool.nl
Die ga ik ook halen.
Gewoon...xtra fan erop en je I/O voltage ietsje hoger..Op maandag 28 mei 2001 21:19 schreef Xanandu het volgende:
Vraagje, hoe krijg jij je geforce2mx op 250mhz? bij mij begint ie op 220 al te mekkeren (ja, ik heb xtra fans erop zitten)
Verwijderd
Die van 11 piek is niet met koegellagers.Op dinsdag 29 mei 2001 19:02 schreef Kerstmanneke het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde fan die ik voor 11 piek bij display elektro kocht!