Toon posts:

[BC3] volcano lll goed genoeg voor celly?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is een Thermaltake volcano lll goed genoeg om mijn celeron 633 over te clocken op circa 950/1000 mhz? Zoniet welke dan wel?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb ook een cellie 633 maar ik kan weinig met mijn mobo
welke mobo heb jij

volcano III is dat soms een cooler?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

zie sig.....celly''s worden niet warm...gewoon een lekker stille cooler op gooien....:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI 6153VA mobo...

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 16:20 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
zie sig.....celly''s worden niet warm...gewoon een lekker stille cooler op gooien....:)
Waarom wordt mijn cellie dan 10 graden warmer als ik hem op 790 laat draaien?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Je mainbord zal wel geen FSB tussen de 83 en 100Mhz bus hebben dus draaid ie nu op 790Mhz(of zit ik nu fout).

Maar met alleen een goede koeler red je het niet. Het voltage zal ook omhoog moeten. Ik kwam met mijn Celly600 tot 945 als ik een el cheapo klein spire koelertje gebruikte. Ik heb nu zo''n spire met koperen onderkant en de koeler zelf is een stukje groter. Mijn Celly loopt nu op 1009 Mhz. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat als je voltage niet ver kan verhogen en je processor wil niet zomaar op 100 Mhz bus (dat had ik ook toen ik een 633 probeerde) heb je een probleem, want dan lukt het gewoon niet. Ook niet met een goede koeler

• BC3 Victim
[quote]Op zondag 27 mei 2001 16:24 schreef InterCC het volgende:
Je mainbord zal wel geen FSB tussen de 83 en 100Mhz bus hebben dus draaid ie nu op 790Mhz(of zit ik nu fout).

Je had het goed

:D

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
[quote]
Op zondag 27 mei 2001 16:26 schreef dr_psycho het volgende:
Op zondag 27 mei 2001 16:24 schreef InterCC het volgende:

Je had het goed

:D
Maarre als je iemand ken met een CUSL-2 of soortgelijk bordje moet je daar je Celly eens opdoen. dan kun je meteen zien tot hoeveel Mhz bus ie gaat (die gaat in stappen van 1 Mhz)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:53
[topic=187399]

Had je hier niet genoeg aan?
Waarom open je nou in godsnaam een nieuw topic?!

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 16:29 schreef InterCC het volgende:

Maarre als je iemand ken met een CUSL-2 of soortgelijk bordje moet je daar je Celly eens opdoen. dan kun je meteen zien tot hoeveel Mhz bus ie gaat (die gaat in stappen van 1 Mhz)
Dan ken je mijn mobo niet daar kan je alleen maar de fsb verkloten en meer niet

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Thermaltake Volcano III bestaat volgens mij niet (als ie uit zal komen dan hoor ik dat direct van Thermaltake ivm mijn site). De laatste is de Thermaltake Volcano II, en je kunt hier een review er van lezen (in NL): http://www.rorupc.nl/review.php?id=8&page=2

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Zo beter Ruben ?????????

Smokey_The_Bandit @ ASS KICKER 1.35 GHZ >:)

Turn it off and on again.

Pagina: 1