[BC3] waar een waterkoelblok kopen?

Pagina: 1
Acties:

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zoek een zilveren of een cusil koelblok. Waar kan ik die halen en wat kost dat ongeveer? Zal wel prijzig worden maar dat is een latere zorg.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Lijkt me niet dat je die dingen zomaar in een winkel kan kopen.

Als je er dan tog een wil, denk ik dat je tog een blok zilver/cusil moet halen en er zelf kanaaltjes in freest/laat frezen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• The Dolf
  • Niet online
Heeft er al iemand zoiets gemaakt?

Gezocht!
Router

Verwijderd

Ik was bezig om een zilversmid om te praten..

reken toch maar fl. 200/300,- voor materiaalkosten.. En dan gietkosten nog niet inbegrepen.. (zilver is gruwelijk moeilijk te schuren, hou er rekening mee)

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04-2025
Waarom schuren? hoe groter het opp hoe beter en voor de onderkant, op school hebben we draaischijven waar "schuurpapier" rondraaid zeg maar, tot 1 micro diamandkorrels, supervlak dus :)

• The Dolf
  • Niet online
Ik moet dus alleen maar opdraaien voor de materiaalkosten. Bij ons op school (atheneum en Beroepsonderwijs) ken ik een leerkracht die dat wel wil integreren in 1 van zijn lessen. Die man is zelf ook helemaal gek van computers en tweaken.

Gezocht!
Router

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Contact opnemen met de school tot zilversmid in Schoonhoven. Misschien kan je daar wat gedaan krijgen.

Overigens geleiden sommige koolstofvezels warmte nog beter. (tot 2x beter dan koper, 800 Wm-1k-1)
Maar daar is in kleine hoeveelheden nauwelijks aan te komen. Wordt gebruikt in koeling van F1 auto''s, satellieten en andere zeer gewichts-kritische applicaties.

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 21:04 schreef Herman het volgende:
Contact opnemen met de school tot zilversmid in Schoonhoven. Misschien kan je daar wat gedaan krijgen.

Overigens geleiden sommige koolstofvezels warmte nog beter. (tot 2x beter dan koper, 800 Wm-1k-1)
Maar daar is in kleine hoeveelheden nauwelijks aan te komen. Wordt gebruikt in koeling van F1 auto''s, satellieten en andere zeer gewichts-kritische applicaties.
:9~ is weer duidelijk... dat moeten we hebben
Pagina: 1