De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
niet echt super foto''s sekers niet de onderste.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik weet niet of ik nou naar je kast kijk of naar je bed
Alle proemn in n drek
ik ook niet echt, ik kan nog nét zien dat er een orb op je cpu zitOp zondag 27 mei 2001 13:18 schreef Bierkameel het volgende:
Ik zie geen hol
Heb bij de weg de schakelaars voor de neon tube en de fans nu ook erin zitten.
Goed idee trouwens van die barbie pop
Greets,
SiR