[BC3] Celly 566 @ 860 1,8V wordt te warm met dit weer :(

Pagina: 1
Acties:

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mijn celly wordt te heet met dit weer :( Heb mijn kast altijd open staan, maar tis nu 24 graden op mijn kamer (zolder). Raam staat wagen wijd open met dit weer.. maar ook dat helpt niet.

Kep nu mijn kamer fantilator op de kast gemikt... En cpu naar 850 gezet... ook dan vastlopers :(

Dus dat wordt nog lager klokken :( Terwijl ie normaal op 860 mhz perfect loopt... Voltage kan ik niet lager zetten want dan wordt ie onstabiel. Wie weet een goedkope oplossing ?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 11:13

JT

VETAK y0

Waterkoeling.

Is het buiten een paar graadjes koeler (graad of 20) ? als dat het geval is, tunneltje naar buiten met fan.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
watercooling :+

Wat verwacht je voor oplossing dan?? met luchtcooling kom je natuurlijk niet echt veel verder met dit weer :(

Je kan natuurlijk ook een airco op je kamer bouwen :)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Mijn Celly 600@1009 2,05 Volt doet het anders nog prima :)

Maar als ik geen goede airflow heb gaat de temp in de kast zo naar de 40 en is het over.. met beetje airflow ligt de temp op ongeveer 33 graden mainbord(nog warm). maar is de processor gewoon stabiel

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zaterdag 26 mei 2001 23:52 schreef jhead22 het volgende:
fantilator
Nieuwe spelling :?

Het word tijd dat ik ga :Z

Alle proemn in n drek

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Tja.. waterkoeling lijkt me wel wat... maar tis gelijk zo duur :'(

Zit nu niet zo te letten op die kl#te spelling... Lekker belangrijk je weet toch waat er staat ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zet een airco direct in je kast :) :)
helpt goed

btw gebruik artic silver pasta op je procecor >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

fantilator....ik vind het wel een "coole" woordspeling... :P
Pagina: 1