De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Review date: 26 May 2001
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
staan ook twee waterkoelingblokjes op, kun je gelijk zien dat ze toch beter zijn dan luchtkoeling.Op zaterdag 26 mei 2001 18:39 schreef nitraat het volgende:
Ik heb het gelezen... bedankt voor de link. Was zeker de moeite waard. Hij stat gelijk in m''n favo lijstje van IE. Jammer dat ik toch voor de waterkoeling ga
Verwijderd
Alle proemn in n drek
ThermoSonic ThermoEngine met een Y.S. Tech NFD126025BB-2F

With the Y.S. Tech fan whining away, the ThermoEngine turned in a sterling result. 0.57°C/W, folks; equal to the OCZ Gladiator
Eigenlijk ook met peltiers erbij, kun je tenminste kiezen wat het beste is voor je eigen systeem.Op zaterdag 26 mei 2001 19:56 schreef nitraat het volgende:
Dat zeker, ik ben alleen wel benieuwd wanneer er eens een fatsoenlijke roundup van waterkoeling systemen komt, je ziet wel eens 1 a 2 blokjes, maar een roudup zoals deze heb ik nog nooit gezien.
Verwijderd
Mischien is het een idee om zoiets zelf eens te doen. Even een paar zaken langs gaan om te kijken of ze even wat uit willen lenen en testen maar.Op zaterdag 26 mei 2001 21:50 schreef PdB het volgende:
[..]
Eigenlijk ook met peltiers erbij, kun je tenminste kiezen wat het beste is voor je eigen systeem.
ff info: ikke alleen op gathering aangemeld, niet op t-net (kijk alleen op t-net voor het hardwarenieuws of pricewatchIk weet ovrigens niet of dit nieuws al eerder gemeld was, maar ik wil wel even mededelen dat PdB deze link de 27st al geplaatst had. Zie hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1 87162
* -=Nitro=- vind dat de eer aan PdB is (sorry HLPDSK)
een dankjewel aan HLPDSK