[BC3] Luchtkoeling review voor AMD''s

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kennen jullie tweakers deze site al?

http://www.dansdata.com/coolercomp.htm

Luchtkoelingsblokjes voor AMD, hij geeft de capaciteit van de blokjes aan in °C/W.
Ook wordt er soms iets genoemd over de geluidsproducties. Jammer dat er geen duidelijke eindconclusie is,ligt natuurlijk ook aan wat je precies wilt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
sorry, hijs vrij nieuw :D
Review date: 26 May 2001

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

bedankt voor de link :Y) altijd handig

Verwijderd

Je kunt ze bij www.sidewindercomputers.com ook beluisteren in de listeningroom. :)

Verwijderd

Ik heb het gelezen... bedankt voor de link. Was zeker de moeite waard. Hij stat gelijk in m''n favo lijstje van IE. Jammer dat ik toch voor de waterkoeling ga :)

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 18:39 schreef nitraat het volgende:
Ik heb het gelezen... bedankt voor de link. Was zeker de moeite waard. Hij stat gelijk in m''n favo lijstje van IE. Jammer dat ik toch voor de waterkoeling ga :)
staan ook twee waterkoelingblokjes op, kun je gelijk zien dat ze toch beter zijn dan luchtkoeling. *D

Verwijderd

Dat zeker, ik ben alleen wel benieuwd wanneer er eens een fatsoenlijke roundup van waterkoeling systemen komt, je ziet wel eens 1 a 2 blokjes, maar een roudup zoals deze heb ik nog nooit gezien.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Er staan wel onwijs mooie blokken en combo''s tussen :9~

Alle proemn in n drek

• BC3 Victim
Vooral deze is lachu

ThermoSonic ThermoEngine met een Y.S. Tech NFD126025BB-2F
Afbeeldingslocatie: http://www.dansdata.com/images/coolercomp/teyst200.jpg
With the Y.S. Tech fan whining away, the ThermoEngine turned in a sterling result. 0.57°C/W, folks; equal to the OCZ Gladiator
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 19:56 schreef nitraat het volgende:
Dat zeker, ik ben alleen wel benieuwd wanneer er eens een fatsoenlijke roundup van waterkoeling systemen komt, je ziet wel eens 1 a 2 blokjes, maar een roudup zoals deze heb ik nog nooit gezien.
Eigenlijk ook met peltiers erbij, kun je tenminste kiezen wat het beste is voor je eigen systeem. :7

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 21:50 schreef PdB het volgende:

[..]

Eigenlijk ook met peltiers erbij, kun je tenminste kiezen wat het beste is voor je eigen systeem. :7
Mischien is het een idee om zoiets zelf eens te doen. Even een paar zaken langs gaan om te kijken of ze even wat uit willen lenen en testen maar.

• BC3 Victim
t-net:
Ik weet ovrigens niet of dit nieuws al eerder gemeld was, maar ik wil wel even mededelen dat PdB deze link de 27st al geplaatst had. Zie hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1 87162

* -=Nitro=- vind dat de eer aan PdB is (sorry HLPDSK)
ff info: ikke alleen op gathering aangemeld, niet op t-net (kijk alleen op t-net voor het hardwarenieuws of pricewatch :7 ). HLPDSK heeft goed gedaan om deze site op t-net te melden. Kan ook nuttig zijn voor mensen die alleen op t-net kijken en niet op de gathering.

een dankjewel aan HLPDSK ;)

• BC3 Victim
die site
http://www.dansdata.com/coolercomp.htm

doet het niet gdvrrrr, heb al tich keer gerefreshed

Pagina: 1