wie wint er dan met het hoogste overgeklokt en het meest verlaagde voltage tegen elkaar afgewogen?
zie sig...
zie sig...
Ik heb hem niet naar beneden hoeven halen vanwege de hitte! 
(en dat met een simpel coolermastertje! Ik hoef geen straaljager in mijn woonkamer!)
(en dat met een simpel coolermastertje! Ik hoef geen straaljager in mijn woonkamer!)
Je wint niet want het gaat om het verschil in procenten, dus iemand die een 486 100mhz op 200 krijgt wint tegen iemand die een tb 800 op 1000 zet of niet danOp zaterdag 26 mei 2001 17:10 schreef marble het volgende:
check zijn sig dan
ikke win het trouwens niet met mijn TB''tje
EDIT: verkeerd gelezen maar bovenstaande tekst blijf algemeen gewoon een feit
lees nog es, hij vraagt wie er het meeste mhz ge oc''ed heeft.Op zaterdag 26 mei 2001 17:36 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Je wint niet want het gaat om het verschil in procenten, dus iemand die een 486 100mhz op 200 krijgt wint tegen iemand die een tb 800 op 1000 zet of niet dananders is het een kwestie van geld om een zo snel mogelijke processor te halen en niet de beste tweakprestatie.
EDIT: verkeerd gelezen maar bovenstaande tekst blijf algemeen gewoon een feit
dus niet hoeveel procent.
ik win dat nooit want ik heb maar 126 mhz geoc''ed (meer zit er echt niet in)
en procentueel gezien is dat 14% dus dat is ook niet veel.
winnaar van de meeste mhz-oc is waarschijnlijk een TB 1Ghz
en de winnaar van procentueel het meeste mhz is een duron 600
/edit: je had het dus verkeerd gelezen
T-Bird 1.2@1.4 (266)nu loopt wel op 1.7 maar moet een andere cooler hebben 
is ook niet erg stabile op 1.7mhz
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Op zaterdag 26 mei 2001 17:40 schreef marble het volgende:
[..]
lees nog es, hij vraagt wie er het meeste mhz ge oc''ed heeft.
dus niet hoeveel procent.
ik win dat nooit want ik heb maar 126 mhz geoc''ed (meer zit er echt niet in)
en procentueel gezien is dat 14% dus dat is ook niet veel.
winnaar van de meeste mhz-oc is waarschijnlijk een TB 1Ghz
en de winnaar van procentueel het meeste mhz is een duron 600
/edit: je had het dus verkeerd gelezen
Als jij die 1200MHz op 1700MHz krijgt met luchtkoeling dan ben je de beste tweaker hierOp zaterdag 26 mei 2001 17:41 schreef Evil-c het volgende:
Maar volgens mij bedoel je wat anders
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Jij bent echt een top tweaker! Een TB 1.2ghz op 1.7MHZ krijgen dat vind echt heel knap! Nee geintje. Krijg jij je 1.2 op 1.7ghz... vind ik knap van je. Vind 1.4 of 1.7 nogal een verschil... maar goed je zal wel niet liegenOp zaterdag 26 mei 2001 17:41 schreef Evil-c het volgende:
Greetz
Er hangt hier op tweakers.net iemand rond die in zn signature als config heeft staan TB900 @ 1554 ..
ik denk dat die het wel HEEL ruim wint ..:)
iig alvast een ode aan die persoon
Verwijderd
tis dat die van jou geen tb isOp zaterdag 26 mei 2001 18:05 schreef majic het volgende:
Er hangt hier op tweakers.net iemand rond die in zn signature als config heeft staan TB900 @ 1554 ..
maar jij hebt hem zelf ook best straf ge-oc''d
Tbird hier 1000@1365 kan denk ik hoger nog
als ik een hoger multiplier had dan 12,5 want de fsb hoger zetten lukt niet echt
op 1,75v
[edit]
mischien tijd om toch s een kt133a bordje te halen en de echte max van deze cpu te vinden
als ik een hoger multiplier had dan 12,5 want de fsb hoger zetten lukt niet echt
op 1,75v
[edit]
mischien tijd om toch s een kt133a bordje te halen en de echte max van deze cpu te vinden
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Thunderbird 1200@1550 , boot tot 1649 maar niet stabiel...
me sig
nog steeds en nu 54 graden stressed zomertemp (case temp van 29 graden)
toch wel 320 Mhz (damn, das net zoveel ge''oc''d als dat me ouwe pc in totaal was
)
toch wel 320 Mhz (damn, das net zoveel ge''oc''d als dat me ouwe pc in totaal was
850@1040 niet slecht....
Geen inspiratie
TB1000@1404
Fun while it lasted: World Community Grid!
vcoreOp zaterdag 26 mei 2001 17:57 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Als jij die 1200MHz op 1700MHz krijgt met luchtkoeling dan ben je de beste tweaker hier
Maar volgens mij bedoel je wat anders
1000@1200@1,75v@55c@coolermaster@12mhz fsb
Hij kan tot 1300 maar dit 100mhz geheugen trekt dat niet.
verder heb ik nog niet geoced.
Hij kan tot 1300 maar dit 100mhz geheugen trekt dat niet.
verder heb ik nog niet geoced.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Sorry, maar de policy verteld ons dat we niet aan opsommingstopics doen.
Deze kunnen uitlopen op flames en zijn tevens volkomen nutteloos eigenlijk. Ze dragen niet echt iets bij tot het forum. Ok, je weet hoever die ene is gekomen met zijn processor, maar als iedereen dit gaat doen krijgen we straks tig topics met daarin ditzelfde soort vragen, en dat willen we niet hebben.
Deze kunnen uitlopen op flames en zijn tevens volkomen nutteloos eigenlijk. Ze dragen niet echt iets bij tot het forum. Ok, je weet hoever die ene is gekomen met zijn processor, maar als iedereen dit gaat doen krijgen we straks tig topics met daarin ditzelfde soort vragen, en dat willen we niet hebben.
Pagina: 1