Op zaterdag 26 mei 2001 18:08 schreef Kroetsjov het volgende:
NICE!
kun je iets meer vertellen hoe je dit hebt gedaan? deze mod staat namelijk ook nog op mijn verlanglijstje

Ik neem aan dat je het nu over de DTT2500 Mod hebt. Ik zal een poging doen.
1. Koop 11 blauwe 3mm ledjes (difuus).
2. Schroef je DTT2500 open.
3. Haal de bovenste printplaat los en schroef het printplaatje waar de ledjes op zitten los. Dit is nog het kloterigste werk eigenlijk.
4. Je hebt nu het printplaatje met de 10 ledjes voor je neus. Het volgende is het beste te doen met 2 personen. Haal alle groene ledjes eraf. Doe dit door steeds het tin waar het mee vast zit te verwarmen en het beetje bij beetje eruit te trekken.
5. Nadat je dit met alle 10 hebt gedaan haal je de blauwe erbij en zet je die erop. Ik neem aan dat je wel wat soldeerervaring hebt, maar tis niet echt nodig eigenlijk, dit was ook mijn eerste keer

. Zorg er wel voor de plus en de min pin goed zitten, en dat ze geen contact maken. En zorg dat ze een beetje recht zitten.
6. Op naar de powerknop. Haal hem los (2 schroefjes losmaken en klaar). Nu komt een rotkarwei: je moet nu het binnenste eruit zien te krijgen. Dit wilde bij mij voor geen meter. Maar na wat zaagwerk wilde het uiteindelijk toch

. Gelukkig zie je er nix van aan de buitenkant.
7. Dit groene ledje is is ook gelijk het stukje plastic wat voorop de knop zit, dus als je het ledje weghaalt, zit daar een gat. Ik heb een stuk plastic genomen en dat op maat gezaagd, dus het lijkt nu toch net echt.
8. Blauwe ledje erop zetten en verbinden, knop er weer in, en dan is die ook weer klaar.
9. Terug in elkaar schroeven en op hoop van zegen aanzetten

.
Veel van dit zal zo wel vaag klinken, maar als je ermee bezig bent, zal je wel begrijpen wat ik bedoel.
Oja, tis wel op eigen risico btw, als jij je boxjes van 500/600 piek verneukt is het niet mijn schuld!

.