Ik heb mijn Examens bijna af, en ga nu toch echt maar es aan het echte werk beginnen.
Ik heb hier onderstaand systeem.
Getverderrie, wou ik net een dangerden gaan bestellen bij oc-shop.. hebben ze hem niet.
(btw, waaar verkopen ze hem nog meer?)
Maar ik wou het volgende hebben.
- Danger-Den Socket A / S370
Fl 127.00 / Euro 57.63
Note: not available
- +/- 800 liter p/h pompje.
slangetjes,koppelstukjes en het pompje
haal ik wel bij de Aquariumhal.
- Dikke pvc buis, als water reservoir.
(15cm oid)
- uiteraard nog een radiator. Maar ik ben er
nog niet helmaal uit wat ik daarvoor moet
gebruiken.
Als alles goed werkt ga ik er ook nog een 120 of 156 watt peltier bijkopen, maar dat doe ik ik later in de zomer wel.
Heb ik ook nog spacers nodig? en heeft er iemand nog een idee voor een waterreservoir?
O ja, mijn eigen mobo, abit be6-2, is nu nog in de handel met abit, dus ik heb nu zo''n all-in mobo-tje voor 25,- gekocht. Daar kan ik dan mooi mijn waterkoeling op uitproberen.
Niet dat ik met dat bord kan overklokken, maar het gaat ff om de temp.
Op dit mobo draait mijn celly nu op 100 mhz bus, dus op 850. Ook op standaard voltage (1,7 v)
Iemand nog suggesties of ideen?
Alles is welkom!!
Ik heb hier onderstaand systeem.
Getverderrie, wou ik net een dangerden gaan bestellen bij oc-shop.. hebben ze hem niet.
(btw, waaar verkopen ze hem nog meer?)
Maar ik wou het volgende hebben.
- Danger-Den Socket A / S370
Fl 127.00 / Euro 57.63
Note: not available
- +/- 800 liter p/h pompje.
slangetjes,koppelstukjes en het pompje
haal ik wel bij de Aquariumhal.
- Dikke pvc buis, als water reservoir.
(15cm oid)
- uiteraard nog een radiator. Maar ik ben er
nog niet helmaal uit wat ik daarvoor moet
gebruiken.
Als alles goed werkt ga ik er ook nog een 120 of 156 watt peltier bijkopen, maar dat doe ik ik later in de zomer wel.
Heb ik ook nog spacers nodig? en heeft er iemand nog een idee voor een waterreservoir?
O ja, mijn eigen mobo, abit be6-2, is nu nog in de handel met abit, dus ik heb nu zo''n all-in mobo-tje voor 25,- gekocht. Daar kan ik dan mooi mijn waterkoeling op uitproberen.
Niet dat ik met dat bord kan overklokken, maar het gaat ff om de temp.
Op dit mobo draait mijn celly nu op 100 mhz bus, dus op 850. Ook op standaard voltage (1,7 v)
Iemand nog suggesties of ideen?
Alles is welkom!!