echt vet gedremelt vooral dat raam en de eerste twee letters!! echt vet gedremelt!!!
ff neon erin he!
Audi A8 W12 6.0
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Maar ik moet ff zeggen dat ik het raampie wel zonder vind want je binnenkant is werkelijk niet om aan te zien....just plain ugly!!
Mooi groot raam erin.
Jammer dat je 1 kleur hebt gebruikt (maar das persoonlijk)
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Verwijderd
Verwijderd
Ik blijf maar naar de betekenis vragen van die afkortingen en nu weer, wat is OMGOp vrijdag 25 mei 2001 22:39 schreef delyver het volgende:
OMG vette mod man!!!!
echt vet gedremelt vooral dat raam en de eerste twee letters!! echt vet gedremelt!!!
ff neon erin he!
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Op vrijdag 25 mei 2001 23:09 schreef Sandman het volgende:
Ik blijf maar naar de betekenis vragen van die afkortingen en nu weer, wat is OMG
OMG = Oh My God
Verwijderd
Dank u vriendelijk.Op vrijdag 25 mei 2001 23:15 schreef Ritch het volgende:
[..]
offtopic:
OMG = Oh My God
dit is toch veel mooier
/offtopic
heel mooi gedaan
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Tis nou eenmaal een grote kast me een groot raam erin .
of waterkoeling
Verwijderd
ff nog over die afkortingen, eentje die ik me altijd al afgevraagd heb, IMHO???? wa''s da?
/OFFtopic
Voor de rest, coole doos, alleen jammer van die oneindige leegte daarbinnenin.
In Mijn Huidige OpinieOp zaterdag 26 mei 2001 00:07 schreef Fallen_angel het volgende:
/OFFtopic:
ff nog over die afkortingen, eentje die ik me altijd al afgevraagd heb, IMHO???? wa''s da?
/OFFtopic
Ik wil het ook weten
geloof ik tenminste, betekent zoiets als "naar mijn bescheiden mening"
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
ja kloptOp zaterdag 26 mei 2001 00:27 schreef syserr het volgende:
IMHO = In My Humble Opinion ....
geloof ik tenminste, betekent zoiets als "naar mijn bescheiden mening"
ontopic: Ik vind dat je nog een neon ofzo aan de binnenkant moet doen
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Nee is een draaistoel van de Office Centre.
En ach ja.. zonde van mijn dure kast..
Denk ik niet.. kan ik ook zeggen zonde van mijn 12 speed plex,dvd speler, en me digidoc5.
Die kosten bij mekaar ff wat meer als de kast.