[BC3] Case mod, hints en tips?

Pagina: 1
Acties:

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 22:13

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Goed, Dames en Heren ;)

Ik moet er nu dus ook aan geloven.. Ik wil niet gaan overklokken ofzo maar met dit warme weer wordt m''n arme Tbird 1.1ghz onder load een graad of 60.. Dit doet mij heel hard vermoeden dat ik wat meer aan m''n airflow moet doen..

Ik ben dus van plan om in het zij-paneel van mijn InWin tower een tweetal blowholes te maken ongeveer ter hoogte van mijn AGP slot / CPU socket. Heb inmiddels wat templates gedownload voor 80mm fans. Equipment is inmiddels besteld (een zooi 80mm fans, wat grills, dat soort zooi ;). Zijn er nog hints en/of tips? Momenteel heb ik een 80mm fan voorin de kast (blaast lucht naarbinnen), een achterin samen met een Enermax voeding (blazen lucht naar buiten), en een Orb op m''n CPU..

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:39

Epsilon

ja: koop ipv 2 80mm fans 1 120mm fan, dat scheelt een hoop lawaai en dei 120mm verzet dan nog steetds veel meer lucht. Laat deze op 9v draaien en je hebt ook nog een STILLERE oplossing.

Verwijderd

Tip1: Zorg ervoor dat je een koeler RECHT boven je proc koeler hebt zitten... Dat scheelt bij mij ongeveer 9 graden =)

Tip2: Doe alles heel rustig, en zorg ervoor dat je over alles wat je wil gaan doen 3x hebt nagedacht voordat je het doet... Je kunt maar een keer je kast SLOPEN =)

Tip3: Haal natuurlijk eerst je kast leeg voordat je gaat zagen =)) *grin grin* =))

Suc6...

Verwijderd

Tip1: Zorg ervoor dat je een koeler RECHT boven je proc koeler hebt zitten... Dat scheelt bij mij ongeveer 9 graden =)
--
Zijn er nog hints en/of tips? Momenteel heb ik een 80mm fan voorin de kast (blaast lucht naarbinnen), een achterin samen met een Enermax voeding (blazen lucht naar buiten)
Een enermax heeft al een extra fan aan de onderkant (dus recht boven de cpu) *D

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ja, als je gaat dremelen (vandaag gekocht, zo blij als een kind), oefen dan eerst op een loos stuk plaat, in plaats van op je mooie kastje.. Kost je wel twee schijfjes, maar dan weet je in een keer wat je wel, en vooral, wat je niet moet doen...

myfirstdremel.jpg:
Afbeeldingslocatie: http://www.angelo.huizezeldenrust.nl/casemod/myfirstdremel.jpg

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Kijk, dat klinkt natuurlijk goed :P
Tip2: Doe alles heel rustig, en zorg ervoor dat je over alles wat je wil gaan doen 3x hebt nagedacht voordat je het doet... Je kunt maar een keer je kast SLOPEN =)
Ach, mocht het misgaan dan koop ik wel een nieuwe kast... Maar ik ga ervoor dat alles de eerste keer goed gaat..
Tip3: Haal natuurlijk eerst je kast leeg voordat je gaat zagen =)) *grin grin* =))
Tsja, ik haal gewoon het zij-paneel eraf en ga dan zagen, zo kan het ook natuurlijk...
Suc6...
Bedankt :)

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Op zaterdag 26 mei 2001 00:52 schreef axis het volgende:
Ja, als je gaat dremelen (vandaag gekocht, zo blij als een kind), oefen dan eerst op een loos stuk plaat, in plaats van op je mooie kastje.. Kost je wel twee schijfjes, maar dan weet je in een keer wat je wel, en vooral, wat je niet moet doen...
Tsja, ik weet nog niet of het verstandig is om nu al een dremel te kopen... Effe kijken hoever ik kom met de ''conventionele tools''. Dacht meer aan een gatenboor ofzo... Effe kijken wat ik morgen allemaal bij m''n ouders in de schuur kan vinden...

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 00:59 schreef Sixkiller het volgende:

[..]

Tsja, ik weet nog niet of het verstandig is om nu al een dremel te kopen... Effe kijken hoever ik kom met de ''conventionele tools''. Dacht meer aan een gatenboor ofzo... Effe kijken wat ik morgen allemaal bij m''n ouders in de schuur kan vinden...
Kleine kinderen :o

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Topicstarter
Op zaterdag 26 mei 2001 02:43 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Kleine kinderen :o
Nou ben ik beledigd hoor, HlpDsk ;) Zo klein ben ik nu ook weer niet *g* En daarbij, ik begin al een oude zak te worden, wil niet zeggen dat ik de juiste tools thuis heb!
Pagina: 1