Ik gebruik sinds kort voor mn grote 12cm IMC3 BOXER fan een externe adapter. Waarom? Hij trekt te veel stroom naar mijn smaak om hem van me voeding af te trekken.
Draadje netjes achterlangs weggewerkt, de case in kan op 100 plekken uiteraard .
De power adapter heeft een switch er op zitten die je kan schuiven van 4.5 naar 6, 7.5, 9 en 12v.
Zn power is 5 watt, en 300mA current.
Hij is niet erg lomp, vrij klein zelfs.
Als t wat warmer wordt zet ik em op 9v , kastje zakt dan snel in temperatuur. Als t koel weer is (sochtends bijv..) dan gaat ie fijn op de 6v.
Scheelt enorm in t aantal decibel .
Ik kan ze bij een klein electronica winkeltje hier kopen voor fl.12,95 .
Mochten er mensen interesse hebben wil
ik ze best opsturen tegen vergoeding van Adapter en verzendkosten, of je kan hem komen ophalen als je wil!
maj
Draadje netjes achterlangs weggewerkt, de case in kan op 100 plekken uiteraard .
De power adapter heeft een switch er op zitten die je kan schuiven van 4.5 naar 6, 7.5, 9 en 12v.
Zn power is 5 watt, en 300mA current.
Hij is niet erg lomp, vrij klein zelfs.
Als t wat warmer wordt zet ik em op 9v , kastje zakt dan snel in temperatuur. Als t koel weer is (sochtends bijv..) dan gaat ie fijn op de 6v.
Scheelt enorm in t aantal decibel .
Ik kan ze bij een klein electronica winkeltje hier kopen voor fl.12,95 .
Mochten er mensen interesse hebben wil
ik ze best opsturen tegen vergoeding van Adapter en verzendkosten, of je kan hem komen ophalen als je wil!
maj