De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Alle proemn in n drek
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
echt letterlijk een pooierbak, naar welke auto zou ie gemaakt zijn?
Verwijderd
Greetz
Ik loop ook niet graag met mijn kast, Veel te zwaar zo''n bigtowerOp vrijdag 25 mei 2001 21:03 schreef SySasZ het volgende:
[..]
Hehe nou, ik zou niet met zo''n kast willen lopen.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Kick the newby
Alle proemn in n drek
Verwijderd
Mijn dekbed is ook een gouden onderlaken met een zwarte overtrek en van slick satijnOp vrijdag 25 mei 2001 21:19 schreef SySasZ het volgende:
Hehe, ben ik nu de enige die hem ranzig vindt?
Pimp daddy
(btw, die page is nog ranzeriger, goed voor een doxa-award)
En welke mongool besloot er om Topix te updaten? Ik kan niet eens es normaal een smiley achter elkaar zetten
BTW: de title op die page is héél toevallig "The PIMP"