[BC3] intel i740 + nfs5

Pagina: 1
Acties:

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hallo zijn er meer mensen met deze kaart(stealth II i740) die problemen hebben(gehad) met need for speed 5??? en heeft iemand hier een oplossing voor gevonden??
ik heb de nieuwste driver +dirextx8

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ze staan nou niet echt bekend om hun grote compatibilieteits (typo ?) lijst, en helemaal niet op hun suppersnelle data doorvoer, dus op zijn zachts gezegt niet een idiale oplossing voor leuk en snel gamen, en al helemaal niet met nfs5, sorry

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• THIJZEL
  • Niet online
Op vrijdag 25 mei 2001 22:08 schreef psygho het volgende:
ze staan nou niet echt bekend om hun grote compatibilieteits (typo ?) lijst, en helemaal niet op hun suppersnelle data doorvoer, dus op zijn zachts gezegt niet een idiale oplossing voor leuk en snel gamen, en al helemaal niet met nfs5, sorry
tja ik weet het, maar ik heb (nog)geen geld voor een nieuwe, ik ben ook maar een arme 17-jarige jonge die ze vakantie en ze eigen pc helemaal zelf bijmekaar moet sparen...dus ik heb deze vgakaart er tydelijk ingezet tot ik geld heb voor een nieuwe.

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
heb je de pv-4.0 driver van de Intel site al gedownload? je kunt trouwens beter directx6 of 7 gebruiken want die drivers zijn al jarenniet geupdate. (btw. in windows2000 heb je geen opengl/d3d met die kaart)

Verwijderd

Aaaarggghhhh, a stupid office grafix card.

Vreselijk kantoor en windhoos kaartje.

Koop een goedkope:
-RIVA TNT2 M64 => 100,-
-GeForce 2 MX => 200,-
gamebare kaart.

Verwijderd

?? tis (was) een spelletjes kaart hoor ;)

Maar nee, het werkt niet, nul, nada, ballen onder NFS5... Ik heb er eentje in de 2e machine (ASUS P5A met K6-2/500).

Mijn oplossing was er de VooDoo2 in te zetten die ik nog had liggen, maar da''s niet heel snel neee..

Maar t''werkt ;)

Ik zou echt geen Radeon of NVidia TNT/Geforce erin zetten als je een minder snel systeem hebt. Die kaarten zijn te afhankelijk van de CPU kracht / geheugensnelheid.

(Minimaal PIII/Celeron 650+ of Duron/Tbird).
Dan kun je beter een goedkope VooDoo 3,4,5 of een Matrox400/450 opduiken.

Verwijderd

Deze chipset (740i) kan geen fog aan. Dus mist in het spel etc. uitzetten en dan werkt hij beter. Het blijft een 8 Mb kaart.

Verwijderd

snass,
je komt helemaal niet in het spel. NFS5 werkt niet met een i740 kaart.
;(

• THIJZEL
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 03:05 schreef Hooi het volgende:
snass,
je komt helemaal niet in het spel. NFS5 werkt niet met een i740 kaart.
;(
jawel hoor maar als je wil gaan rijden dan zie je een beetje vage kleuren, je ziet alles in het roze(neej ik eet geen paddo''s) en het is ehh net of het heeldonker is

• THIJZEL
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 02:22 schreef algabra het volgende:
Aaaarggghhhh, a stupid office grafix card.

Vreselijk kantoor en windhoos kaartje.

Koop een goedkope:
-RIVA TNT2 M64 => 100,-
-GeForce 2 MX => 200,-
gamebare kaart.
ik weet ook wel wat die dinge kosten, maar ik heb dus nu geen 100gld vrij, ik kasn net(ik hou 30 gld over) me vakantie betale, en ik moet dus dan een maand nie stappen, ik weet dus echt nie hoe ik het ga doen

Verwijderd

Kijk eens op de site van de makers van het spel of er een patch is. Kijk ook bij de oudere versies van het spel.

Ik heb die kaart ook nog ergens liggen. Ik kon hem destijds tweede hands kopen en ik had zoiets van 8 Mb is tweemaal zoveel als 4 Mb maar mijn oude Asus V3000 is mooier, sneller en stabieler.

Verwijderd

volgens de dozen van
de spellen moet hij hem ondersteunen
need for speed 3
need for speed 4
beed for speed 5

dus het moet werken

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik had hem eerst in mijn vaders pc. met pc prive project. daar zow dan een Voodoo II 12mb bij komen. toen de pc klaar was hadden ze de voodoo II niet dus kreeg ik hem zonder voodoo mee naar huis ik betaalde er ook niet voor. toen ik thuis kwam wist ik niet hoe snel ik mijn Voodoo I 4mb erin moest proppen.

tja het leuke is nog voodoo had vroeger iets maar na die voodoo II it sucks.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1