ik laat hier net mn systeem ff 5 minuten gewoon staan, zonder dat er iets draait, vliegt mn cputemp van 51 graden naar de 60 en binnen een minuut weer terug. Dit is mij deze week al eens vaker gebeurt. Er draait verder niets behalve win2k en mbm, hoe kan dit???????
misschien is Windows bezig met iets wegschrijven of zo. Ik heb ook wel eens dat de pc gewoon aanstaat zonder iets te doen, en mijn harddisk aan het pruttelen is, de temp ff omhoog gaat en weer naar beneden.
Dont worry
Dont worry
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Je systeem raakt in paniek omdat ie nix te doen heeft, hierna neemt de automatische idle controle van Win2K het over en koelt je systeem weer af 
edit:
Verhip mn 2000ste post
Verhip mn 2000ste post
Alle proemn in n drek
alles staat op alarms, en zodra mn fan onder de 5000rpm komt gaat mn compu uit....Op vrijdag 25 mei 2001 19:18 schreef J.A.M.F. het volgende:
Hield je fan ff op met draaien? Zet deze ook in MBM.
maar als ik wat aan t wegsschrijven ben gaat mn temp ca. 2-3 graden omhoog, maar dit was gewoon fully stressed temps......... ik vind t echt te weird voor woorden. En trouwens, ik hoor mn hd echt wel als ie staat te pruttelen...
sure m8, sureOp vrijdag 25 mei 2001 19:18 schreef Bierkameel het volgende:
Je systeem raakt in paniek omdat ie nix te doen heeft, hierna neemt de automatische idle controle van Win2K het over en koelt je systeem weer af
Geen problemen meeOp zaterdag 26 mei 2001 13:31 schreef neographikal het volgende:
ik heb em gevonden, het was winamp. Als hij mp3z aan t draaien is, dan wordt de cpu 1 graad warmer, maar zodra winamp nix meer afspeelt, dan vliegt de cputemp naar de fully stressed temps......
vreemd huh, mensen probeer t eens:
mijn config: win2k sp1, winamp 2.73
rest zie sig
Alle proemn in n drek
Pagina: 1