Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
ik heb nl een programma geschreven met de volgende features:
-jukebox (lijst van mp3 folders en playlists die je kan spelen)
-winamp remote control (volume, prev/next track, ffw/rew, pause/play)
-temperatuur en fan rpm monitoring
-cpu en memory usage
-uptime
-....
dit programma werkt enkel bij lk202-25''s.
voor andere lcd''s (van MO) heb ik een ander programma geschreven dat dezelfde mogelijkheden heeft afgezien van mp3 & winamp remote control. Dit programma werkt op het principe van een slideshow, om de X seconden toont het een ander scherm. Op het ene scherm kan de temperatuur en fan rpm staan op het andere mem&cpu usage. Wat er precies verschijnt is 100% customzible via ini files.
http://www.borderfield.com/images/lcdkeys.jpg
http://www.borderfield.com/files/fastmotion.avi (6mb, divx)
indien mensen geinteresseerd zijn in het programma of opmerkingen hebben laat het me dan zeker weten.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dat is om te
waar heb je dat lcdtje vandaan?
die wil ik oooook
matrix orbital''s zijn echter niet goedkoop
(de 4x20 is goedkoper dan de 2x20 maar aangezien ik niet genoeg bays vrij had voor 4x20....)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

hoooooooot
die wil ik ook..
maar op die ned site staan geen prijzen:(
weet jij toevallig nog hoeveel ze kostten?
wel wat prijzig.....
moet ik nog maar ff goed over nadenken..
ziet er wel errug cool uit
mogelijkheden zat
dus alle RPM''s, Temp''s, winamp info, uptime, geheugen, belasting en nog wat dingen waarj eigenlijk nix aan hebt. dan een leuke 5,25" lcd in ke bay en klaarrrrr
damn wat wil ik dat graag
This too shall pass
daar som je exact de dingen op die mijn prog doet, volledig configureerbaarOp zaterdag 26 mei 2001 14:53 schreef sharkyOnline het volgende:
wanneer schrijft iemand een keer een goed proggie dat _alle_ systeem info (configureerbaar) weergeeft?
dus alle RPM''s, Temp''s, winamp info, uptime, geheugen, belasting en nog wat dingen waarj eigenlijk nix aan hebt. dan een leuke 5,25" lcd in ke bay en klaarrrrr
damn wat wil ik dat graag
Verwijderd
Verwijderd
check out
www.crystalfontz.com
4x20 caracters seriel 250 piek
Waarom een keypad erbij?Op vrijdag 25 mei 2001 17:00 schreef Jo_ het volgende:
zijn er mensen die een MO lk202-25 lcd display hebben? (dit is een seriele lcd, 2x20 met keypad)