De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Maar je wilde ook nog wat commentaar: jammer dat het gat van die bovenste fan van de rechterzijkant van je kast niet helemaal rond is (wat heet)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hier in zwolle kun je die bij fakert halen voor 5,- oid.Op vrijdag 25 mei 2001 16:25 schreef MikevanEngelen het volgende:
Mja. Ik weet het...Het was de eerste keer dat ik mijn dremel gebruikte... En dat het eerste gat was ... Weet iemand waar je (goedkoop) fanguards kan haluh? Die heb ik nog niet namelijk
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik weet het. Is me eigen server. Wel 2 verbindingen... Toch raar. Hoewel, 4 downloads van XS4ALL(Linux Redhat 7.1), en 2 uploads naar een vriend.Erg ttttrrrrraaaaaggggggggeeeeeee server zeg!
Inet is slow vandaag, kweet het. Zal zo effe 2de server bijsluiten met extra abbonementje
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik weet nog me eerste keer dat ik me kast spoot dikke druipers er aan dat was echt
maar men leerd door ervaring 3 cases + setup''s verder en nu gaan we weer eens modden
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Hehe, bedankt. Maar dat was bij mij ook de eerste keer. Want toen kreeg ik druipertjes, gewacht tot het droog was, opgeschuurd. En bam nieuwe laag overheen, maar nu had ik er een roller bij gepakt, en dat kan ik meer mensen aanbevelen!!Geplaatst door MICHIEL123 - zaterdag 26 mei 2001 02:28
----------------------------
mooie kwaliteit van de foto''s en het spuitwerk ook *heb geen druipers gevonden*
ik weet nog me eerste keer dat ik me kast spoot dikke druipers er aan dat was echt werk
maar men leerd door ervaring 3 cases + setup''s verder en nu gaan we weer eens modden
Maar heb tot nu toe wel 2!! grote bussen gebruikt, en is nog niet fantastisch
Op zaterdag 26 mei 2001 13:31 schreef roelandstoter het volgende:
Mooi gedaan... maar ehh, Windows 2000 professional zelf GEKOCHT ???
Wollen sie ein slotje ?
--------------------------------------------------------------------------------Op zaterdag 26 mei 2001 13:31 schreef roelandstoter het volgende:
Mooi gedaan... maar ehh, Windows 2000 professional zelf GEKOCHT ???
Ik en kopen now way.... Je ziet W2K prof. doosje liggen ??
Kan kloppen, maar niet gekocht, ook niet gejat, gekregen van iemand die bij MS werkt.
Jaloers