[BC3] Artic Silver

Pagina: 1
Acties:

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:19
k''heb net Arctic Silver besteld :), maar hoe kan je dat bewaren; in de vriezer :+?

My Discogs

Verwijderd

Kan alleen in je nachtkastje...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
maak volgens mij niet uit, mijn arctic silver II slingert door mijn hele kamer...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dan zal het wel goed gekoeld wezen in jou kamer :)

• BC3 Victim
nee hoor, kamer is zo''n 25c of net wat minder

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

het is arctic

Verwijderd

Amen :)

Stond 2 replies boven ook al ;)

• BC3 Victim
Op vrijdag 25 mei 2001 14:24 schreef r0ck3t het volgende:
het is arctic
d0h dat zei ik ook al :+

Verwijderd

Ik was eerder haha :)

• BC3 Victim
als hij op school lezen had geleerd, was ie er zelf ook achter gekomen ;) :+

Verwijderd

LoL :D

We raken off topic ;)

• BC3 Victim
no shit sherlock :)

[ontopic]
heb je vraag al beantwoord...
[/ontopic]

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Probeer het in een afgesloten verpakking, relatief koel te bewaren. Na ongeveer 3/4 jaar is er bij mij toch een soort van vocht uitgelopen. Temperatuur in mijn kamer is ook vaak erg hoog (30+).

Overigens maakte het voor de smeerbaarheid niet uit. was ook maar een heel klein beetje vocht.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:49
Pagina: 1