De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Een auto is geen PCOp vrijdag 25 mei 2001 14:10 schreef corecrusher het volgende:
wat denk je zelf???? een auto komt ook niet erg ver zonder radiateur
suc6
En nee, het zal niet lukken, ze stoppen die dingen er niet voor niets in
Ik denk dat het wel gaat met een fan op 7 volt. Da''s in ieder geval een stuk stiller.
Er moet namelijk nog wel airflow overblijven in je voeding anders krij je het "115 volt effect" (Probeer dat maar es met het schakelaartje achrerop
)
En zoek anders ook ff. Ik heb deze vraag al vaker gezien.
Er moet namelijk nog wel airflow overblijven in je voeding anders krij je het "115 volt effect" (Probeer dat maar es met het schakelaartje achrerop
En zoek anders ook ff. Ik heb deze vraag al vaker gezien.
Staan de vermogens er ook op? Ik kan me voorstellen dat het een lichte voeding is die dus minder koeling nodig heeft. Niet echt bruikbaar in een modern powerhungry systeem.
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Verwijderd
Heb je de fan eruit gesloopt, of heeft de fabrikant er nooit 1 ingezet?
Als de fabrikant er nooit 1 heeft ingezet werkt het natuurlijk gewoon. Ik heb hier een paar 200Watt at gevallen liggen zonder fan en die doen het prima. Ik heb ze wel tweede hans en na het openen ( ik heb er 1 gemod zodat ik ze op elkaar kan aansluiten ) zat er wel een fan-connector op, waarschijnlijk bedoelt voor de grote broers van die van mij ( en het zelfde pcb gebruiken ), maar je gaat toch twijfelen.
Als de fabrikant er nooit 1 heeft ingezet werkt het natuurlijk gewoon. Ik heb hier een paar 200Watt at gevallen liggen zonder fan en die doen het prima. Ik heb ze wel tweede hans en na het openen ( ik heb er 1 gemod zodat ik ze op elkaar kan aansluiten ) zat er wel een fan-connector op, waarschijnlijk bedoelt voor de grote broers van die van mij ( en het zelfde pcb gebruiken ), maar je gaat toch twijfelen.
fan eruit gehaald voor casefan
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mijn router (p100 @ 133) draait al een jaar zonder voedingsfan.
Maar veel hoeft deze voeding dan ook niet te leveren. Zit alleen floppy drive in, 2 netwerk kaarten, video kaartje, mobo, 32 mb ram en p100 @ 133.
Maar veel hoeft deze voeding dan ook niet te leveren. Zit alleen floppy drive in, 2 netwerk kaarten, video kaartje, mobo, 32 mb ram en p100 @ 133.
Verwijderd
hmmm eruit gesloopt voor een case fan, dan wordt het lastig ik heb daarnet ( ander topic ) toevallig een plaatje gezien van jouw voeding, en ik zie erug weinig koel oppervlak, denk dat die fan WEL nodig is. Als ik jouw was zette ik die fan terug ( stekker laten zitten
) en kocht ik een nieuwe echte case-fan ( meer cfm en waarschijnlijk stiller , ball-bearing vs sleeve-bearing enz )
Verwijderd
Hee, dan ga ik ook maar es de fan uit de voeding van me router slopen. Trouwens al die oude tulip pc''s die hebben ook geen fan. Dus met die ouwe dingen zal het wel goed gaan...
Ik ga het proberen, kan best, heb toch nog een stapel liggen :-)
Ik ga het proberen, kan best, heb toch nog een stapel liggen :-)
Pagina: 1