De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Het is niet het systeem dat je beschreven ziet (Da''s mun servertje), maar ook deze machine zit propvol met hardware... Echt sprake van een goeie airflow is er dus niet... Verder staat de kast eigenlijk altijd open, want ik zit altijd te knoeien met hardware...
In ieder geval zitten er zoveel (IDE en SCSI-) kabels in die bak, dat er van een echte goeie airflow geen sprake kan zijn.
Wat ik nog niet erbij heb gezet is, dat er ook twee case-fans al inzitten: Aan de voorkant onder en aan de achterkant boven (bij de voeding). Ding werd zo ongelofeluk heet... Zitten twee Cheetah schijven in... geloof me, da''s niet bevorderlijk voor de temp van je systeem
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
suc6
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
probeer het is ik gebruik nividea drivers
(Heb je ook een Asus V7100 MX2?)
Verwijderd
ligt er aan, als het een nederlands vrouwtje is dan wordt er gezogen...Op vrijdag 25 mei 2001 14:32 schreef Sn@ke het volgende:
Ja als het nou om vrouwen ging wist ik wel wat ik liever had
is het een duits vrouwtje, doe me dan het blasen maar
Verwijderd
ik gebruik nividea driver daarbij zit ook clock optie om core en mem te overclocken
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik ook;blazen, blazen, dat laken zit in mijn reet!!!!!Op vrijdag 25 mei 2001 14:32 schreef Sn@ke het volgende:
Ja als het nou om vrouwen ging wist ik wel wat ik liever had
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.