[BC3] inbouw cooling gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-05 09:49

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Goh, ben je zo lomp dan?? :?

Een cooler installeren is een piece of cake, echt waar.... gewoon goed en rustig te werk gaan. :)

Whatever.

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-01 20:25
Ben op zoek naar een goed bedrijf dat coolers inbouwt ipv alleen postorder

Weet ook wel dat het best leuk kan zijn om zelf je cooling etc in te bouwen, maar laat het liever door ervaren mensen doen en daar garantie voor geven als er tijdens het bouwen iets mis gaat.

Weet iemand zo''n bedrijf in nederland waar je met je pc onder je armen binne kan stappen en zeggen doet u mij maar die ......:9

alvast bedankt

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
In Mechelen (Belgie) weet ik wel een winkel die het voor je doen, zelfs een nieuw kleurtje als je wil. Maar ik denk niet dat er een firma(tje) gaat zijn die er dan ook nog eens garatie op geven (lijkt me zelfs best gek om dat te verwachten). >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-01 20:25
Is niet de bedoeling dat ze garantie geven, verwacht ik ook niet, alleen tijdens het inbouwen als het fout gaat, cpu mollen ze ofzo, dat hun daar wel verantwoordelijk voor zijn. Lijkt me toch wel logisch, nadat ik de deur daar weer uit stap is ie mijn verantwoording weer

Je hoort vaak dat men een proc molt tijdens inbouwen, daar pas ik gewoon voor

Maar is er geen shop in nederland?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Haal gewoon ff een spacer dan weet je "zeker" dat het goed gaat.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
lalalala
gaat nergens over dit

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1