Geven die blacklight CCFL veel licht, want ik heb nu al 2 rooie en 2 groene, en wil nog 2 blauwe kopen, maar ik heb ook die blacklight zien hangen, maar die leken mij niet zoveel licht te geven, maar dit zou een verkeerde gedachte kunnen zijn, heeft iemand al ervaring met deze buisjes??? Dank bij voorbaat
tis ook niet de bedoeling van blacklight dat ut veel licht geeft. het laat puur witte dingen in het donker oplichten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Jama, doet het dit deftig goed, een lekkere gloed geven dus, of issie maar wat zwakjes???
ps: ik heb speciaal men kabels met witte tape geround
Ik wil gewoon dattie lekker gloeit
ps: ik heb speciaal men kabels met witte tape geround
Kan wel met blacklight... maar gewoon zo''n ding in je kast drukken heeft weinig nut. Misschien dat dat witte tapie wel lekker oplicht....Op vrijdag 25 mei 2001 01:05 schreef PsYch0tIc het volgende:
Jama, doet het dit deftig goed, een lekkere gloed geven dus, of issie maar wat zwakjes???
ps: ik heb speciaal men kabels met witte tape geroundIk wil gewoon dattie lekker gloeit
Maar voor nog veeeeeel meer effect:
Conrad verkoopt verf en tape wat lekker oplicht in blacklight..... in meerdere kleuren
I was planning soms stuff, allereerst watercooling met fluorecente troep in het water en dan doorzichtige slangen. En nadien ook men fans painten enzow
Raampiez hebbek er al in staan
3 stuks nog wel
stoer idee....Op vrijdag 25 mei 2001 02:04 schreef PsYch0tIc het volgende:
I was planning soms stuff, allereerst watercooling met fluorecente troep in het water en dan doorzichtige slangen. En nadien ook men fans painten enzowRaampiez hebbek er al in staan
3 stuks nog wel
alleen van dat water.... volgens mij kan je dat niet zien stromen
Dus waarom dan niet gewoon een fluoriserende slang?
Zoiets
en gewoon, ik was aan het denken aan een dubbel of driedubbel circuit en dan verschillende kleurtjes, ik heb nog zoveel plannen
Als het klaar is (hopelijk tegen september) post ik wel wat pix
Maar eerst nog ruim 1500 piek investeren in casemods en cooling
Pagina: 1