met papier mache kun je alles maken!!
check de readme.txt voor icq nummmers enzo
This message was sent on 100% recyclable electrons.
maybe kan je bij een volgende realease het zo maken dat je met verschillende schermen werkt zodat ik meer dan 2 functies tegelijk kan gebruiken (heb maar een 2x20 displaytje) maar wel lekker veel opties
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
ik zal mijn best doen
programmatje draait wel goed maar er komt niks op mijn scherm.
de vorige smartie deed het wel (soms) en andere proggie doen t ook,
maar die kunnen veel minder,
ik draai win2000
hij is getest onder w2k en daar deed ie het...
als nog iemand anders dit probleem heeft PLEASE zeg ff
Audi A8 W12 6.0
IS het dus WELOp vrijdag 25 mei 2001 11:04 schreef basiep het volgende:
dat lijkt me niet zo moeilijk om in te bouwen....
ik zal mijn best doen
maja
zoals ik al zei:
''ik zal mijn best doen ;)'' <-- smiletje werkt zo niet!!
Ziet er aardig cool uit.
gegroet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
www.eio.comOp vrijdag 25 mei 2001 15:50 schreef f00l het volgende:
Waar kan je die lcd schermpjes krijgen?
Ziet er aardig cool uit.
gegroet
En search
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb ik ook aangevraagd, hierOp vrijdag 25 mei 2001 17:17 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Ey man. Serieele ondersteuning, daar zit ik op te w8en
Maar nog niks van gehoord, jammer.
? weet jij wat.
hier dus:Op vrijdag 25 mei 2001 17:17 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Ey man. Serieele ondersteuning, daar zit ik op te w8en
[topic=186611] (werkt momenteel enkel met MO''s, als ik de spec''s van andere seriele lcd''s krijg pas ik er die wel ff in)
Verwijderd
ps. voor alle Windows XP gebruikers , LCDinf werkt wel onder XP.
en dan "Run in compatibilty mode"
en dan moet het werken....
en dan die compatibilty mode wel ff op win98 ofzo zetten natuurlijk
Verwijderd
een 4x20 lcd scherm met een hd44780 controller
lcdinf werkt wel prima onder XP
EIO schneller bitte
Nu ook zonder stropdas
maar heeft niemand m hier nu al eens op win2000 getest?,
of ben ik de enigste waarbij hij het niet doet
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
-zet je poort instellingen in je bios op EPP!
-Installeer NTport20.exe ipv het te kopieeren (zou wel uit kunnen maken)
Ik heb het geprobeert maar werkt ook niet!!Op zaterdag 26 mei 2001 19:51 schreef basiep het volgende:
voor iedereen waarbij hij niet werkt:
-zet je poort instellingen in je bios op EPP!
-Installeer NTport20.exe ipv het te kopieeren (zou wel uit kunnen maken)
Kan je mij ook even uitleggen wat NTport20 precies doet???!!!!
hij werkt hier ook nietIk heb het geprobeert maar werkt ook niet!!
Kan je mij ook even uitleggen wat NTport20 precies doet???!!!!
Maar dat had je al bij mij gezien.
And The Only One
Verwijderd
maar er klopt niet veel van...
Anderre progs werken ze prima (lorty, printLCD en nog een paar)
Ik zie de tekst wel maar hij bouwt het per regel op en hij gooit de regels door elkaar (niet onleesbaar)lijkt wel of hij de data niet goed kan verzenden.
Heb deze 2 lcd uit een kollmorgen3000
heeft iemand dit ook al een keertje gehad?
(btw functie''s in je prog zijn koewl, wil ze graag gebruiken
Ik krijg hem soon en ook W2k dus thnx!!!!
da''s ook weer overdreven, er zijn wel andere proggies waarbij je in 2000 je lcd kan gebruiken.Aaaah, heb nu al spijt dat ik een 2x20 heb besteld, maar goed...
maar die hebben minder opties als deze.
dus lui,
<zeik mode> FIXEN DIE BUGS. <zeik mode>
PLEASE
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat 2x20 eigenlijk te klein is voor al die mooie functies die dit proggie biedt.Op zondag 27 mei 2001 22:22 schreef the12be het volgende:
[..]
da''s ook weer overdreven, er zijn wel andere proggies waarbij je in 2000 je lcd kan gebruiken.
maar die hebben minder opties als deze.
dus lui,
<zeik mode> FIXEN DIE BUGS. <zeik mode>
PLEASE
dit fijne programma verdient minstens een vierregelig LCD scherm...
Bestuh!!
Die casemod ideetjes van jou ken ik...Op maandag 28 mei 2001 09:48 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Ik ga meteen voor vier...
dit fijne programma verdient minstens een vierregelig LCD scherm...
Verder maakt BasieP gebruik van mijn component (LCDctrl) & die is getest & werkend bevonden onder W2k
Controleer anders nog ff de aansluitingen op mijn site
...With a touch of magic¿
Dat kun je nakijken in je apparaat-beheer van windhoos.
Als daar "ECP-printerpoort (LPTx)" staat, dan is het nog steeds niet goed!
D''r moet alleen "Printerpoort (LPTx)" staan.
Ik zeg zomervakantie...Op maandag 28 mei 2001 10:05 schreef Escobar het volgende:
Die casemod ideetjes van jou ken ik...
Ik moet eerlijk zeggen dan ik mijn LCd nog nooit helemaal goed heb zien werken onder win2k. Ik heb zelfde LCD ook op win98 gebrobeert en dat werkte wel goed!! Dus er is misschien nog nog ergens een problempje! Ik zou het heel cool vinden al jullie het probleem kunnen oplossen:). Verder is het een mooi progie!!!Op maandag 28 mei 2001 17:04 schreef MNM(tm) het volgende:
''t Is voor een goede werking van essentiëel belang dat je in ''t BIOS ''t printerpoort type op alleen EPP hebt staan. Er mag dus géén ECP bij staan... (K*T Intel!)
Verder maakt BasieP gebruik van mijn component (LCDctrl) & die is getest & werkend bevonden onder W2k
Controleer anders nog ff de aansluitingen op mijn site
LCDInf is lang zo uitgebreidt niet als Smartie, maar werkt bij verschillende personen goed onder Win2000..
LCDInf gebruikt eigen geschreven aansturing voor LCD. Alleen onder NT/2000 wordt een freeware DLL gebruikt voor directe I/O aansturing.
Het beeld is dan stukken beter (lees: leest beter).
Zit nu zelf te twijfelen om een 2x40 of een 4x40 aan te schaffen.
Kosten slechts 90/189 piekjes, o''ja met backlight
And The Only One
Alleen vind ik 90% cpu load wel veel voor zo''n klein progje...
Y'24
(Das dus het voordeel van alles 100% zelf programmeren, dan kan je alles optimaliseren)
Nieuwe features ga ik er binnenkort inbouwen, maar heb het dus op het moment wat druk. En dan maar hopen dat ik CPU load zo laag kan houden..
Hulde trouwens voor Smartie... zitten echt een hoop vette features in!