Toon posts:

[BC3] casemod zover af iemand nog iedeen of kritiek ?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo heb pas mijn kast zover af dat ik ff de zomer doorkom ( met die warmte ) maar mijn foto''s van hoe ie is gemaakt liggen nog steeds thuis ( half rolletje moeders wil eerst rolletje vol ) maar heb ondertussen paar foto''s gemaakt met digifotodoos
http://members.home.nl/shithead/pctjes/ hier staan ze maar maak ff op en vooral aanmerkingen wil hem nog beter en mooier maken
en ideenen heb ik nog nodig ( ben nu net met een digitale tempmeter aan de gang ( zo''n lcd schermpje )

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:38

FFF

zeer vette mod, maar je kast ziet er niet uit, een mooi kleurtje maakt het compleet denk ik :D

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:36
ziet er cool uit :)

maarre, wat voor kast "was" dat?

Verwijderd

Topicstarter
wist ik ik dacht probeer eerst op deze kast uit voordat ik ereen verknal maar nu denk ik dat ik deze kast houd en hem verf

Verwijderd

ik vind um vunzig....

Verwijderd

Topicstarter
al sla je me dood geen merk zien staan ( ding is wel 1 bonk metaal en stabiel is gewoon een atx kast uit duitsland gehaald noname

Verwijderd

Leuke mod......heb weer een paar nieuwe ideetjes erbij ;) Orgineel trouwens van je HD''s

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 22:58 schreef a3aan het volgende:
Koel!

Hoe kom je aan zo''n centrifuge fan?
Electrozaken

Verwijderd

Topicstarter
bedoel je cpu cooler of de grote 12x12 cm coolers van papst ?

die 12x12 cm coolers heb ik ooit via zo''n gast die ze voor 25 pstuk aanbood op tweakers gehaald

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:14
Waarom heb je je hd''s er zo schuin in hangen?

Verwijderd

hades:
quote uit shitheads site:
Hieronder zie je een foto van mijn pc aan de binnekant, ik denk dat het wel opvalt dat mijn hd''s niet helemaal gemonteerd zijn zoals het moet maar dat heb ik extra gedaan omdat op deze manier mijn hd''s beter de lucht die de susnon cooler die op de bodemplaat zit en naar boven pomt opneemt om te coolen. Deze cooler heb ik bevestigd door 4 schroeven er in te draaien op exact dezelfde hoogte en deze dan op de bodemplaat vast te solderen (deze manier van hd cooling hielp in mijn geval veel omdat mijn schijven na een tijdje dataoveropompen best wel warm werden)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zie ik daar een silverado koeler :9~
Post ff wat temps.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Als ik het goed heb is die CPU cooler een silverado (hoe duur en waar btw)

verder leuke kast hoor

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Topicstarter
nou duron 700@1159 met een idle temp van 32 en een full use temp van 40 a 45 kast is dan 22 graden met buiten temp van 25 hiero

ik weet zo nie waar die meer vandaan komt ( heb ergens in duitsland besteld ) zoek maar op www.google.com naar silverado noisecontrol

oh ja hij koste 160, gulden inc verzend kosten volgens mij

• _Hades_
Op donderdag 24 mei 2001 23:09 schreef Xanandu het volgende:
hades:
quote uit shitheads site:
[..]
Oeps! hehe, ik kijk meestal alleen maar naar de plaatjes.. :). Maar is dat niet slecht voor hd''s dat ze schuin hangen? volgens mij moggen ze alleen maar plat liggen, en vertikaal staan. Schuin is volgens mij niet echt bevordelijk voor de levensduur van een hd.

Verwijderd

Topicstarter
hmmzz nooit geen last van gehad want die hd''s hangen al sinds een gekke bui met carnaval zo ( beetje te diep in mijn halvelietergekeken )

ze zijn zo wel lekker koel en eerst waren ze bijna 39 graden nu gewoon kast temp

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 23:17 schreef _Hades_ het volgende:

[..]

Oeps! hehe, ik kijk meestal alleen maar naar de plaatjes.. :). Maar is dat niet slecht voor hd''s dat ze schuin hangen? volgens mij moggen ze alleen maar plat liggen, en vertikaal staan. Schuin is volgens mij niet echt bevordelijk voor de levensduur van een hd.
dan zakt alle data naar onderen als ze uit staan?

Verwijderd

Topicstarter
ik weet zo nie waar die meer vandaan komt ( heb ergens in duitsland besteld ) zoek maar op www.google.com naar silverado noisecontrol

oh ja hij koste 160, gulden inc verzend kosten volgens mij

Verwijderd

Topicstarter
ja ze zijn heel stil je hoor als ik de andere coolers niet aan heb alleen de hd soms laden meer nie ( heb ook een enermax voeding mijn vorige voeding maakte nogal herrie)

• _Hades_
Op donderdag 24 mei 2001 23:21 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

dan zakt alle data naar onderen als ze uit staan?
Ja dat d8 ik ja |:(

Verwijderd

haha lol! :P

Schuine HD''s.. Maakt echt niet uit hoor..
Die dingen zijn keurig gebalanceerd :+

Alleen sudden moves.. Dat vinden ze niet leuk.. (Zoals er 1 laten vallen.. terwijl ie draait.. |:( ik dus..)

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Op donderdag 24 mei 2001 23:33 schreef a3aan het volgende:
Damn!!! Das wel duur! [..knip..]
Is ook (gedeeltelijk) gemaakt van echt zilver

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 23:16 schreef shithead het volgende:
nou duron 700@1159 met een idle temp van 32 en een full use temp van 40 a 45 kast is dan 22 graden met buiten temp van 25 hiero
Ja hoor, we hebben er weer 1, buiten temp 25, kast temp 22, ZEKER!!!!!!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

wat zijn dat voor een zwarte plekken in je kast heb je er een vuurtje in gehad :)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:23

E-Vix

Nu met sneeuw!

Op donderdag 24 mei 2001 23:16 schreef shithead het volgende:
kast is dan 22 graden met buiten temp van 25 hiero
Zijn er meer mensen die zeggen dat dit niet kan? Je kast kan namelijk niet koeler worden dan de opgevingstemperatuur. Of je moet er een koelkast in hebben staan, of een airco er op hebben aangesloten. Zelfs een peltier zorgt er niet voor dat je case temp lager wordt.... Deze wordt zelfs hoger daardoor.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

ziet er niet verkeerd uit.

leuke CPU-koeler trouwens... Silver ;?

Geen inspiratie

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ziet er maf uit die hdd''s.

btw die CPU cooler Rulez echt wel alleen de prijs :( :( anderz had ik hem ook wel gekocht.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
nou ff echt nie zeuren zie echt ff dat dat monitor proggies dat aangeven dat mijn casetemp lager is dan buiten temp ( ja soryy hoor maar daarom vermeld ik het juist omdat ik het ook al nie geloof ) denk dat het te maken heeft met de snelheid waarmee lucht op die sensor van mobo word geblazen ( drom is ie kouder moeilijk te vatten ? NEE ) als jij een auto hebt moet je het wel snappen, zit nl een radiator op ? nou wrom zal die ventilator erop zitten ?? niet om dezelfde temp lucht op die radiator te krijgen maar om om de lucht op de radiator kouder temaken. krijg beetje de schurft aan lui die dingen zeggen als

razer denk is ff na de lucht word wel ff 10x als hetnie harder is verplaatst dus probeer het eerst ff uit en dan pas oordelen ja !!! en dan niet zeggen van goh mijn 1 sunon 8x8 coolers doen die temp nie naar beneden brengen koop dan goede fans

Verwijderd

Topicstarter
en ja cpu cooler rullzz enwat betrefft die zwarte flekken ja ik heb mijn kast een keer aan het roken gehad :) verkeerde verbinding van coolers naar schakelaar begonne de draden te fikken :) was wel lol al die rook achter uit mijn pc :) N O T

• MaxDamage
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:14
Op vrijdag 25 mei 2001 03:19 schreef shithead het volgende:
nou ff echt nie zeuren zie echt ff dat dat monitor proggies dat aangeven dat mijn casetemp lager is dan buiten temp ( ja soryy hoor maar daarom vermeld ik het juist omdat ik het ook al nie geloof ) denk dat het te maken heeft met de snelheid waarmee lucht op die sensor van mobo word geblazen ( drom is ie kouder moeilijk te vatten ? NEE ) als jij een auto hebt moet je het wel snappen, zit nl een radiator op ? nou wrom zal die ventilator erop zitten ?? niet om dezelfde temp lucht op die radiator te krijgen maar om om de lucht op de radiator kouder temaken. krijg beetje de schurft aan lui die dingen zeggen als

razer denk is ff na de lucht word wel ff 10x als hetnie harder is verplaatst dus probeer het eerst ff uit en dan pas oordelen ja !!! en dan niet zeggen van goh mijn 1 sunon 8x8 coolers doen die temp nie naar beneden brengen koop dan goede fans
Hehe, je kan wel boos worden maar hij had wel gelijk. :)

Dat er een fan op je autoradiator blaast heeft te maken met het feit dat stilstaande lucht isoleert.

Verwijderd

Topicstarter
en nu ff voor de ongelovigen onder ons
kom net thuis van de stad temp op mijn kamer is 24 graden zal ik ff screen shot maken van dat via proggie waar ik temps mee meet ( nie zeuren dat ie nie precies is want mbm en mijn bios geven zelfde aan ) ligt gewoon aan de snelheid waarmee lucht erin word geblazen ( een sunon 8x8 cm cooler red dat nl nie ) http://members.home.nl/shithead/tjeesscasetemp.jpg

kijk dan ff en houd je bek dan dicht !!! beetweters

Verwijderd

Topicstarter
en wat doet ie met mijn kast dan ?? rijd mijn kast ff 100 km per uur rond ?? MaxDamage

• MaxDamage
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:14
Die lucht kan zo hard gaan als je wilt, hij is echt niet kouder dan de omgevingstemperatuur. Ik denk dat 1 van je sensors een verkeerde temperatuur aangeeft.

Verwijderd

Hoe was het in ''t cafe eigenlijk? ;)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:27
Op donderdag 24 mei 2001 23:33 schreef TheRaven het volgende:
haha lol! :P

Schuine HD''s.. Maakt echt niet uit hoor..
Die dingen zijn keurig gebalanceerd :+

Alleen sudden moves.. Dat vinden ze niet leuk.. (Zoals er 1 laten vallen.. terwijl ie draait.. |:( ik dus..)
Iemand vertelde mij ooit dat je HD beter niet op z''n kop kan monteren. Ik had het een keertje uitgeprobeerd en hij maakte opeens een stuk minder herrie, maar juist door het advies heb ik hem weer terug gezet. Maar is het echt zo dat het geen reet uitmaakt?

Verwijderd

Het beste is nog altijd gewoon horizontaal zoals ze bedoelt zijn. Het kan heus wel schuin, maar da''s wel gevoeliger.

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:29
Dat als de lucht beweegt deze kouder is, is grote onzin. Bewegende lucht is net zo warm (koud, hehe >:)) als stilstaande. Bij het weer zeggen ze in de winter toch ook dat de gevoelstemperatuur lager is dat dat hij werkelijk is als het waait? Maar een thermometer of tempsensor kan zoiets niet meten.
Nog over die schuin geplaatste hd''s: het is volgensmij toch echt niet goed als je ze schuin zet. (tenminste, dat is mij altijd wijs gemaakt)

Verwijderd

Topicstarter
dus of mijn tempmeter aan muur is kapot of mijn tempsensor van mobo iskapot ?? hmmzz hoe verklaar je het dan dat als ik er een thermometer inleg datie bijna ( 0.3 graad meer dan ) hetzelfde aangeeft ? als ik de fans uit heb loopt temp op tot bijna cpu temp 3 graad minder ? snap er de tering van dan ?

mja dan nog weet iemand nog leuke dingen voor mijn kast om te modden ?

• FFF

FFF

Op vrijdag 25 mei 2001 03:41 schreef MaxDamage het volgende:
Die lucht kan zo hard gaan als je wilt, hij is echt niet kouder dan de omgevingstemperatuur. Ik denk dat 1 van je sensors een verkeerde temperatuur aangeeft.
bah, kom er net 8er dat ik voornix een ventilator op m''n kop zet als ik het warm heb.

ik denk zel dat het toch mogelijk is hoor, en iedere sensor geeft toch iets anders aan, de lucht is misshcien niet kouder, maar iedereen weet, dat een stevig wintje op het strand, ook al is het 25 graden toch wel koud aan kan voelen, dus bazel niet, misschien eerst ff zelf testen. Ik weet het ook niet zeker.

• FFF

FFF

staat je kast altijd open, een leuke mod, is natuurlijk een raampje, met neon, je kast ziet er vol uit :D dus veel te zien, lol.
en overspuiten die handel. Paar stakke figuren erop, en dan heb je al een mooie kast.

Verwijderd

Even tussendoor.. die fans op de cpu, maken die nou meer of minder herrie dan gewone fans?

Verwijderd

Hier wordt ik dus echt wel moe van, er is een GROOT verschil tussen gemeten temperatuur en GEVOELS-temperatuur!!!! Sorry voor het "schreeuwen" maar hier wordt ik echt wel moe van.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op vrijdag 25 mei 2001 13:09 schreef Wrah het volgende:
Even tussendoor.. die fans op de cpu, maken die nou meer of minder herrie dan gewone fans?
<HERHALING>
Geplaatst door shithead - donderdag 24 mei 2001 23:29
--------------------------------------------------------------------------------
ja ze zijn heel stil je hoor als ik de andere coolers niet aan heb alleen de hd soms laden meer nie ( heb ook een enermax voeding mijn vorige voeding maakte nogal herrie)
</HERHALING>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb een tijd geleden m''n 300 Watt AOpen vervangen door een 431 Watt Enermax. Maar die maakt net zo''n herrie :(:(:(

Verwijderd

Topicstarter
hee vraagje he

wrom heb jij zo''n zware voeding nodig ?? kun je daar een complete watercooling en alle andere shit op aansluiten ofzow ?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mooi gedaan man, ziet er heel goed uit!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 17:43 schreef shithead het volgende:
hee vraagje he

wrom heb jij zo''n zware voeding nodig ?? kun je daar een complete watercooling en alle andere shit op aansluiten ofzow ?
Dat is idd mogelijk. Maar ik wilde een stille voeding. Maar dat ding is neit stil :(

Verwijderd

Topicstarter
hmmzz das toch nie moeilijk die voeding dan stil maken ? gewoon de coolers op 12v aansluiten dus ff omsolderen

Verwijderd

mooie front blow hole man

echt knap
Pagina: 1