ik wil hem denk ik aanschaffen voor in de auto...
moet elke dag 3 uur rijden
lekker een koud flesje water
of aan het strand een koud blikje cola
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik was wat aan het rondsnuffelen (zoals altijd) en kwam zo op de site van Conrad (www.conrad.nl) terecht.
Zie ik op de frontpage bovenaan een grappig koelkassie staan voor 129 piek. Hij werkt op 12 volt, misschien kan er wel iets leuks mee gedaan worden ivm case cooling.
Iemand ideetjes hierover?
Grtzzz
Zie ik op de frontpage bovenaan een grappig koelkassie staan voor 129 piek. Hij werkt op 12 volt, misschien kan er wel iets leuks mee gedaan worden ivm case cooling.
Grtzzz
volgens mij is het een standaard auto-peltier koelkastje (aangezien deze op 12V werkt). vreet stroom!
Op donderdag 24 mei 2001 16:53 schreef Gert-Jan het volgende:
Ik was wat aan het rondsnuffelen (zoals altijd) en kwam zo op de site van Conrad (www.conrad.nl) terecht.
Grtzzz
voor cooling heeft het veels teweinig kracht lijkt mij.
voor de rest wel grapig, maar ja, ik leg m''n vier blikkies wel in de koelkast en stop ze in een koeltas.
voor de rest wel grapig, maar ja, ik leg m''n vier blikkies wel in de koelkast en stop ze in een koeltas.
Verwijderd
Balen 3 uur rijdenOp donderdag 24 mei 2001 17:51 schreef OWHek het volgende:
ik wil hem denk ik aanschaffen voor in de auto...
Ik vraag me af hoe lan je kan koeln op 1 accu of dat je lekker met een koud blokje cola kan gaan staan wachten op de wegenwacht
emmm voor (water) koeling is hij zeker niet geschikt, want hij wordt gekoelt met een...Peltier!
ik zou hem wel gebruiken als de motor draait! anders is je accu zo leeg!
Tja, want wie op de wegenwacht wacht, wacht het langstOp donderdag 24 mei 2001 18:52 schreef Cue het volgende:
Ik vraag me af hoe lan je kan koeln op 1 accu of dat je lekker met een koud blokje cola kan gaan staan wachten op de wegenwacht
als je nou aan de voorkant van dat kastje een soort inlaat-fan zet die tegen de gekoelde kant aan blaast en een uitlaat met een wasdrogerslang/stofzuigerslang naar je koelkast krijg je frisse lucht
in ascii art:
--------------
|.............|
|.............<-- Inlaatfan
|.............|
| ----------- --> tussenschot voor langere route
|.............|
|.............--> Uitlaatfan naar kast
|.............|
--------------
|
gekoelde
achterkant
snappie? ik denk dat dat wel werkt hoor! je kan evt het oppervlak vergroten met metalen buizen in de kast...
in ascii art:
--------------
|.............|
|.............<-- Inlaatfan
|.............|
| ----------- --> tussenschot voor langere route
|.............|
|.............--> Uitlaatfan naar kast
|.............|
--------------
|
gekoelde
achterkant
snappie? ik denk dat dat wel werkt hoor! je kan evt het oppervlak vergroten met metalen buizen in de kast...
Pagina: 1